رییس سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد

كیش و قشم از پروازهای چارتری جدا می شوند

كیش و قشم از پروازهای چارتری جدا می شوند

به گزارش ارتباط با مشتری رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در مورد این كه فروش بلیت پروازها به صورت چارتری تخلف است، خاطرنشان كرد: نمی توانیم شبكه چارتری را به صورت كامل قطع نماییم، چراكه هم اكنون ۲۰ درصد پروازها چارتری هستند اما مسیرهای كیش و قشم را از پروازهای چارتری جدا می نماییم.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، علی عابدزاده در حاشیه مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به كشور كه امروز (۱۲ بهمن) در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به صحبت های مطرح شده توسط وزیر راه و شهرسازی در خصوص این كه فروش بلیت پروازهای برنامه ای به صورت چارتری تخلف بوده و سازمان هواپیمایی با متخلفان برخورد می كند، اظهار نمود: اصولاً نمی توانیم شبكه چارتری را به صورت كامل قطع نماییم و بخشی از مسافرت ها به صورت گردشگری انجام می شود كه باید به صورت چارتری باقی بماند و این مساله در دنیا تعریف شده است.
وی افزود: هم اكنون در تلاش هستیم شركت هایی كه توانایی بیشتری دارند را به شركت هایی كه ساختار ضعیف تری دارند كمك كنند و زیرساخت ها در این رابطه تولید شود تا كل شبكه فروش به صورت سیستمی پیش برود.
رئیس سازمان هواپیمایی كشوری افزود: چند شركت هواپیمایی ساختار توزیع و فروش بلیت به صورت سیستمی را ندارند و باید به ایرلاین ها فرصت دهیم فروش چارتری خویش را به حداقل برسانند.
عابدزاده در پاسخ به این كه چند درصد بلیت ها به صورت چارتری فروخته می شود؟ اعلام نمود: هم اكنون ۲۰ درصد پروازها چارتری هستند كه باید به سمت برنامه تعریف شده حركت و در این رابطه كیش و قشم را جدا نماییم.
رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در پاسخ به این كه علت جدا كردن كیش و قشم به علت سودده بودن این مساله است، اظهار نمود: بحث سودده تر شدن نیست و صنعت هواپیمایی در ایران سود نمی برد و در كشور ما هم همین روال وجود دارد. كیش و قشم به علت مسائلی همچون اسكان، شرایط ویژه ای دارند و معمولاً مردم تلاش می كنند كه از قبل شرایط اسكان خویش را در نظر بگیرند و مسئولان خواهان این هستند كه بلیت ها به صورت چارتری عرضه شود، اما مردم باید در این رابطه برنامه ریزی بهتری داشته باشند.
وی افزود: ما به سمت عرضه و تقاضا حركت می نماییم و شاهد می باشیم كه در بعضی مسیرها كه تقاضا بالاست، نرخ ها كاهش یافته است و مقاصدی همچون كیش و مشهد مقدس از این دست هستند.
عابدزاده با بیان این كه قیمت های بلیت را خود شركت های هواپیمایی تعیین می كنند و حداكثر نرخ مشخص است، اظهار نمود: اگر كسی بالاتر از نرخ تعیین شده بلیت بفروشد و این مساله منعكس شود، با آن برخورد می شود و در این زمینه سازمان هواپیمایی كشوری بازرسی هایی لازم را انجام می دهد. اما به مردم سفارش می نماییم قیمت های مربوطه را با استفاده از سایت شركت ها ملاحظه كنند.



1397/11/13
14:26:25
5.0 / 5
4403
تگهای خبر: تولید , شركت , صنعت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری