مقابله با بازار سیاه فروش بلیت اتوبوس، اعتراض مردم نسبت به گرانفروشی و تاخیر پروازها

مقابله با بازار سیاه فروش بلیت اتوبوس، اعتراض مردم نسبت به گرانفروشی و تاخیر پروازها

به گزارش ارتباط با مشتری وزیر راه و شهرسازی ضمن صدور دستور مقابله با بازار سیاه فروش بلیت اتوبوس در روزهای نوروز، اعلام نمود كه فروش بلیت اتوبوس با افزایش بیشتر از ۲۰ درصد تخلف است. او همینطور در بازدید خود از فرودگاه مهرآباد با اعتراض تعدادی از مسافران در جهت افزایش قیمت بلیت و تاخیر در پروازها مواجه گردید.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از ترمینال جنوب با اشاره به اینكه در روزهای نوروز شركت های تعاونی مسافری مجاز هستند حداكثر ۲۰ درصد قیمت بلیت اتوبوس را بالا برند، اظهار نمود: در صورت مشاهده هرگونه افزایش بیشتر از ۲۰ درصدی قیمت اتوبوس مسافران حتماً می توانند اتفاق مربوطه را گزارش كنند كه اساساً به آن رسیدگی می شود.
او همینطور به متولیان رئیس سازمان راهداری و متولیان پایانه مسافری دستور داد با نظارت جدی بر روند فروش بلیت ها و خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران حداقل ۱۰ بارزس را در ترمینال مستقر كنند و علاوه بر این نظارت و معاینه فنی اتوبوس ها و نحوه خدمات رسانی به مسافران را كنترل كنند.
وزیر راه و شهرسازی همینطور در مورد حق بیمه كارگران و حقوق آنها از محل سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: طی هماهنگی با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در فروردین ۱۳۹۸ جلسه ای در مورد بیمه تأمین اجتماعی رانندگان و بیمه تكمیلی آنان برگزار می شود تا روند كار مشخص شود.
اعتراض مسافران به علت بالا بودن قیمت ها و تأخیرهای پروازی
گفتنی است اسلامی امروز بعد از بازدید از ایستگاه مترو راه آهن، به پایانه مسافری جنوب رفت و از بخش های مختلف ایستگاه راه آهن و پایانه مسافری جنوب بازدید كرد و از مشكلات مسافران در گفتگو با آنها آگاه شد، همینطور وی امروز همزمان با نزدیك شدن به ایام نوروز به پایانه های فرودگاه مهرآباد رفته و از روند بلیت فروشی ها و عرضه خدمت به مسافران بازدید كرد، اما با موجی از اعتراض برخی مسافران مواجه گردید.
مسافران پروازی با انتقاد از قیمت بالای بلیت های شركت های هواپیمایی همزمان با نزدیك شدن ایام نوروز نسبت به تأخیر پروازها هم به شدت اعتراض داشتند و از وزیر راه و شهرسازی درخواست نمودند كه نسبت به تغییر شرایط موجود و تعدیل نرخ بلیت ها و كاهش مدت زمان تأخیر پروازها هر چه سریع تر اقدام نماید.




1397/12/29
14:04:47
5.0 / 5
89
تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری