وزیر راه و شهرسازی:

8000 اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین پیش بینی شده است

8000 اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین پیش بینی شده است

به گزارش ارتباط با مشتری وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه 8 هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زوار پیش بینی شده است، اظهار داشت: در صورت افزایش تعداد زوار نسبت به آمار پیش بینی شده نیز 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمد اسلامی امروز ۲۸ شهریورماه در جریان سفر به استان خوزستان در پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: وزارت راه و شهرسازی سه نوع فعالیت را برای اربعین حسینی در دستور كار خود قرار داده است تا بتواند خدمات مناسبی را به زوار عرضه نماید و در این زمینه همه تلاش خودرا انجام خواهد داد.
وی اضافه كرد: ظرفیت سازی در پایانه های مرزی همچون پایانه مرزی شلمچه و چذابه یكی از مهمترین فعالیت ها در این زمینه است. همین طور گسترش محوطه های پایانه های مرزی خصوصاً در خوزستان برای به حداقل رساندن توقف در عبور و مرور در حال انجام می باشد.

وزیر راه و شهرسازی اشاره كرد: یكی دیگر از فعالیت های در حال انجام این وزارتخانه برای اربعین حسینی، بهسازی و كیفی سازی راه های منتهی به گذرگاه های مواصلاتی خصوصاً در استان خوزستان است و این اقدام تا چند روز آینده و قبل از آغاز اربعین حسینی تمام می شود.

اسلامی عنوان كرد: دیگر اقدام وزارت راه و شهرسازی برای بحث اربعین توجه به سرویس های حمل و نقل زوار اربعین حسینی است. در این زمینه برای دسترسی زوار به پایانه های مرزی، ظرفیت لازم درحال ارزیابی و پیش بینی های لازم برای سفر زوار به صورت هوایی، ریلی و جاده ای انجام شده است.

وی با اشاره به اینكه ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زوار پیش بینی شده است، اظهار داشت: در صورت افزایش تعداد زوار نسبت به آمار پیش بینی شده نیز ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروازهای هوایی به شهرهای مرزی همجوار با كشور عراق، اشاره كرد: این پروزاها نیز برای جابجایی مسافران متقاضی نیز افزایش پیدا كرده است و زوار می توانند به كمك این پروازها خودرا به مرزهای ایران برسانند.





منبع:

1398/06/29
13:09:39
5.0 / 5
4060
تگهای خبر: خدمات , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری