در اطلاعیه ای اعلام شد؛

بدون دریافت پیامك قطع یارانه به دفاتر پیشخوان بازگشت نكنید

بدون دریافت پیامك قطع یارانه به دفاتر پیشخوان بازگشت نكنید

ارتباط با مشتری: ستاد اجرایی تبصره 14در اطلاعیه ای اعلام نمود چنانچه تابحال یارانه خانوار شما واریز نشده و پیامك نیز دریافت نكرده اید، از مراجعه به ادارات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پلیس 10+ خودداری كنید.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، ستاد اجرایی تبصره ۱۴ در اطلاعیه ای اعلام نمود: چنانچه تابحال یارانه خانوار شما واریز نشده و پیامك نیز دریافت نكرده اید، از مراجعه به ادارات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پلیس + ۱۰ خودداری كنید.
در این اطلاعیه آمده است: امكان دارد شما مشمول دریافت یارانه باشید، ولی به یكی از دلیلهای زیر یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نشده است:
- تغییر یا فوت سرپرست خانوار
- اختلال در حساب بانكی واریز یارانه نظیر مسدود شدن و یا تغییر شماره حساب
- تاخیر در انتقال یارانه به حساب سرپرست خانوار توسط بانك
چنانچه پیامك حذف را دریافت ننمودید و یا برای اعلام نقطه نظرات درباب نحوه همكاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با شماره ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سرپرستان خانواری كه یارانه آنها قطع شده، باید منتظر دریافت پیامكی با سرشماره «یارانه» با متن «خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است» باشند.
این سرپرستان خانوار در صورتیكه به قطع یارانه نقدی خود معترض هستند، باید بعد از دریافت این پیامك، با كارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت بازگشت كنند و پیامك دریافتی را عرضه كنند.
پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «كد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامك می شود و بعد از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh10.mcls.gov.ir بازگشت و با وارد كردن كد ملی سرپرست خانوار و كد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خودرا ثبت كنند.


منبع:

1398/07/02
13:39:55
5.0 / 5
2927
تگهای خبر: بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری