یك مقام مسئول وزارت كار خبر داد؛

جزئیات ارائه خدمات غیر حضوری به كارگران و كارفرمایان

جزئیات ارائه خدمات غیر حضوری به كارگران و كارفرمایان

ارتباط با مشتری: مدیركل روابط كار و جبران خدمت وزارت كار، از عملیاتی شدن 22 زیر سامانه جامع روابط كار از ۲۲ بهمن ماه در كل كشور بمنظور ارائه خدمات غیرحضوری به كارگران و كارفرمایان خبرداد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، كورش یزدان در دوره آموزشی سامانه جامع روابط كار كه با حضور مدیران استانی این وزارتخانه در دانشگاه امیركبیر بندرعباس برگزار شد، گفت: از روز شنبه ۲۸ دیماه امسال، زیرسامانه های ثبت شكایت و دادرسی در ۲۰ استان عملیاتی می شود و از ۲۲ بهمن ماه نیز در سراسر كشور قابلیت اجرا دارد.
وی، مجموع زیرسامانه های سامانه جامع روابط كار كه به زودی راه اندازی می شوند، را ۴۸ زیرسامانه عنوان نمود و اظهار داشت: در گام اول، ۲۲ زیر سامانه ارائه خدمت و فعالیت خواهند داشت.
یزدان گفت: در این سامانه سرعت، دقت و تسهیل در انجام امور جامعه هدف خصوصاً در مراجع حل اختلاف و همین طور تسهیل گری و جلوگیری از اطاله وقت كارگران و كارفرمایان، مد نظر قرار گرفته شده است.
مدیركل روابط كار و جبران خدمت وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اضافه كرد: در ۹ ماهه امسال در هرمزگان فقط سه درصد افزایش دادخواست در مراجع حل اختلاف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم كه این آمار نشان از پایداری مشاغل و مدیریت حوزه كار و تولید در استان است و امیدواریم با فعالیت سامانه جامع روابط كار به ۲۸۵ هزار بیمه شده شاغل خدمات مطلوب تر به صورت الكترونیكی ارائه شود.


منبع:

1398/10/27
18:51:25
5.0 / 5
4055
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری