سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد

بازگشت محدودیت های پروازی در صورت رعایت نشدن پروتكل های بهداشتی

بازگشت محدودیت های پروازی در صورت رعایت نشدن پروتكل های بهداشتی

سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اظهار داشت: اگر پروتكل های بهداشتی از طرف شركت های هواپیمایی، فرودگاه ها، شركت هایی كه خدمات زمینی، بار، مسافر و خدمات ویژه ارائه می دهند و... رعایت نشود ناگزیر به بازگشت محدودیت ها خواهیم بود.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، رضا جعفرزاده درباره شیوه نامه ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری برای رعایت کردن پروتکل ها و سفارش های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، اظهار نمود: همه شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها، شرکت هایی که خدمات زمینی، بار، مسافر و خدمات ویژه ارائه می دهند، خلبانان و کادر پروازی، خدمات پرواز، واحد کنترل پرواز (ATS)، مسئولان پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه، کارکنان خدمات مسافر، تعمیر و نگهداری هواپیما، موظف به رعایت شیوه نامه کد ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری هستند.
وی اضافه کرد: بازرسی های مستمر سازمان هواپیمایی کشوری از بخش های مختلف صورت می گیرد و چنانچه کوتاهی دراین زمینه مشاهده شود به بخش مربوطه تذکر کتبی و در صورت تکرار طبق مقررات برخورد خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: ایمنی و سلامت پروازها اولویت سازمان هواپیمایی کشوری است و رعایت دستورالعمل ها الزامی است، در غیر اینصورت بازگشت به محدودیت ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، جعفرزاده اشاره کرد: طبق تعاریف اشاره شده در شیوه نامه مذکور بیمار مشکوکی که یکی از علائمی چون تب بیش از ۳۸ درجه، سرفه های مکرر، نفس های غیرعادی و یا تنگی نفس، استفراغ مداوم و تشنج داشته باشند جهت حفظ سلامت سایر مسافران از پرواز آن جلوگیری خواهد شد.
وی با اعلان اینکه فاصله گذاریهای اجتماعی در محیط فرودگاه ها و داشتن ماسک برای تمامی مسافران از محوری ترین اصول سفارش بهداشتی است به مسافران سفارش کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا عدول از شیوه نامه سازمان مراتب را بوسیله کارت نظر سنجی به این سازمان اطلاع دهند. همین طور روابط عمومی شرکت ها و فرودگاهها ملزم به ارائه گزارش مداوم اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته خود به سازمان هواپیمایی کشوری هستند.



1399/04/03
15:25:21
5.0 / 5
2169
تگهای خبر: اجتماعی , خدمات , شركت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری