سرپرست اداره كار آذربایجان شرقی خبر داد

اعتبار 8 میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی آذربایجان شرقی

اعتبار 8 میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ابلاغ هشت میلیارد تومان اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به این استان اطلاع داد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، حسین فتحی شامگاه شنبه در نشست تخصصی پیرامون مشاغل خانگی که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار گردید با اشاره به اینکه بیشتر از ۹۵ درصد از مشاغل را اس. ام. ای ها (کارگاه های زیر ۱۰۰ و ۵۰ نفر) می سازند بر توجه و لزوم تقویت و توسعه کمی و کیفی و توانمند سازی مشاغل خانگی تاکید نمود.
وی با تاکید بر اینکه باید بستر لازم برای فعالیت، نوآوری و خلاقیت در حوزه مشاغل خانگی فراهم گردد، افزود: باید با برنامه ریزی و مشارکت و همراهی دستگاه های همکار این تسهیلات در حوزه پشتیبانی و خود اشتغالی توزیع و تمامی حوزه ها با برش دستگاهی و شهرستانی مد نظر قرار داده شود.
فتحی اضافه کرد: به لحاظ حساسیت و قابلیت های بالای این مشاغل، توسعه مشاغل خانگی در شرایط کنونی فرصتی را برای آینده فراهم می آورد و این امر توجه ویژه و خاصی را به مشاغل خانگی می طلبد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: بر مبنای پژوهش و تحقیقات سازمان بین المللی کار پس از ۱۵ سال ۸۰ درصد از مشاغل کنونی از بین خواهند رفت و مشاغلی مبتنی بر کسب و کار الکترونیکی در فضای مجازی ظهور خواهند کرد که توجه به این نکته جایگاه مشاغل خانگی را در حوزه اقتصادی فراهم می سازد.
فتحی با اشاره به اینکه نحوه فروش و عرضه محصولات و بازار سازی از مقوله های مهم در عرضه تولیدات مشاغل خانگی است، اظهار داشت: با دستور استاندار آذربایجان شرقی به شهرداری تبریز با همکاری دستگاه های اجرایی ضمن استفاده از ظرفیت های فضای مجازی با برگزاری نمایشگاه و حمایت و بازار یابی به فروش و عرضه محصولات تولیدی در این بخش فرصت لازم در استان فراهم خواهد شد.


منبع:

1399/05/14
23:02:31
5.0 / 5
2078
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری