معاون وزیر كار:

5800 میلیارد تومان تسهیلات كرونایی به بنگاه ها پرداخت گردید

5800 میلیارد تومان تسهیلات كرونایی به بنگاه ها پرداخت گردید

به گزارش ارتباط با مشتری معاون وزیر كار با اعلان اینكه بیش از 5800 میلیارد تومان به 292 هزار بنگاه لطمه دیده پرداخت شده است، اظهار داشت: زمان ثبت نام بنگاه ها برای دریافت تسهیلات كرونایی تا اختتام مهر ماه است.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با نتایج اقتصادی کرونا، گفت: از مجموع ۷۰۴ هزار پرونده بررسی شده در پروسه پرداخت تسهیلات کرونایی، ۵۴۴ هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تا حالا ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲ هزار بنگاه لطمه دیده بیش از ۵، ۸۰۰ میلیارد تومان شده است که از این مقدار ۱، ۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت های معظم است.
وی افزود: زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای لطمه دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا اختتام مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.
منصوری اظهار داشت: در چند هفته اخیر بطور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر از شاغلان لطمه دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اعضای کارگروه تاکید نمودند که بانکهای عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا اختتام مهر ماه پرداخت کنند.


منبع:

1399/07/27
12:41:09
5.0 / 5
1551
تگهای خبر: اجتماعی , اقتصاد , بانك , تسهیلات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری