کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با شروع به کار آزادراه 7000 میلیاردی

کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با شروع به کار آزادراه 7000 میلیاردی

ارتباط با مشتری: آزادراه اصفهان-شیراز بعنوان یکی از ابرپروژه های راه سازی در کشور که حدود دو ساعت زمان سفر بین این دو استان را می کاهد در مراحل پایانی قرار داشته تا اختتام امسال به بهره برداری خواهد رسید.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از طرف وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برمبنای وعده های مسئولان این وزارتخانه تا اختتام امسال یا نهایتاً اوایل ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید که می تواند ۱۳۰ کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استانهای اصفهان و شیراز را کوتاه تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار نمود: طول مسیر تا قطعه ششم۲۱۰ کیلومتر است که ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه ۷ نیز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه گذاری مشترک دو وزارتخانه بتوانیم راه اندازی قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی اضافه کرد: قسمتی از راه اندازی قطعه ۸ این آزادراه را شهرداری شیراز و بخش دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است. در تلاش هستیم راه اندازی این آزادراه را سرعت دهیم که بتوانیم آنرا که جزو طولانی ترین آزادراه های کشور است، هرچه زودتر به بهره برداری برسانیم.

خیراله خادمی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- نیز در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: در ۳ مرحله این آزادراه را برای مردم جنوب کشور یعنی استانهای فارس، هرمزگان و بوشهر به بهره برداری می رسانیم به شکلی که اولین مرحله در چند ماه آتی یا حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده که طول آن ۲۱۲ کیلومتر بوده و تا حالا نزدیک به ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: مرحله بعدی راه اندازی قطعات ۷ و ۸ این آزادراه است که این قطعات نیز پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی دارند. در بازدیدی که توسط وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه انجام شد، توافق شد که عملیات اجرائی اتصال این آزادراه را به شهر شیراز را تسریع نماییم. بدین سان باید بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ عملیات اجرائی این بخش ها را نیز به پایان برسانیم.

خادمی افزود: تا حالا حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با سرمایه گذاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه هزینه شده است. ارزش به روز پروژه حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان است و بدین سبب این پروژه بعنوان یک ابرپروژه راهسازی کشور آخرین مراحل اجرائی خودرا پشت سر می گذارد. امیدواریم که راه اندازی این آزادراه تحولی در بخش ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر به جنوب کل ایران، به ویژه استان فارس و استانهای هرمزگان و بوشهر بوجود آورد.

در واقع این آزادراه مقرر است اصفهان را در هشت فاز به بوشهر وصل کند که بنظر می رسد قطعات ۷ و ۸ این آزادراه یعنی آزادراه شیراز-بوشهر تا آخر سال آینده به بهره برداری برسد اما آزادراه اصفهان-شیراز اگر وزارت راه و شهرسازی مانند سالهای قبل بد قولی نکند تا اختتام امسال یا نهایتاً اوایل سال آینده افتتاح می گردد.





منبع:

1400/07/25
08:23:16
0.0 / 5
705
تگهای خبر: شركت , كشور , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری