معاون وزیر تعاون اعلام كرد:

دو راهكار حمایت سازمان فنی و حرفه ای از استارت آپ ها

دو راهكار حمایت سازمان فنی و حرفه ای از استارت آپ ها

ارتباط با مشتری: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور از دو راهكار سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور برای پشتیبانی از استارت آپ ها آگاهی داد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، سلیمان پاك سرشت با نمایش دو راهكار، شیوه حمایت سازمان از كسب و كارهای نوپا را تشریح نمود و اظهار داشت: از راه شبكه ای كردن تجهیزات گسترده ای كه در اختیار سازمان هست، برای نوآوران و فناوران، زمینه استفاده از این امكانات را فراهم می سازیم.
وی همین طور اشاره كرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور كارگاه های آموزشی خودرا جهت استفاده نوآوران در سراسر كشور در اختیار مشتاقان احداث كسب و كارهای جدید قرار می دهد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور با اشاره به این كه مسئله تكنولوژی در سیاست­ها­ی توسعه تكنولوژی مسئله پیچیده ای است، اظهار داشت: در احداث اكوسیستم توسعه نوآوری­ها، مؤلفه­ های اقتصادی و فن آورانه، تنها مؤلفه های جدی نیستند بلكه مؤلفه­ های اجتماعی و فرهنگی هم در تحقق این مهم تاثیر جدی دارند و نباید این زمینه های فرهگی را نادیده گرفت.
وی اضافه كرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور بنا دارد در حوزه آموزش­های مهارتی بعنوان مؤلفه جدی اكوسیستم پذیرش فن آوری ها، زین پس حضور پویاتر و جدی­تری داشته باشد.

1397/08/26
15:29:50
5.0 / 5
4414
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , اقتصاد , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری