آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه سراسری دانشجویی جوشكاری

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه سراسری دانشجویی جوشكاری

به گزارش ارتباط با مشتری مسابقه سراسری دانشجویی جوشكاری با هدف مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان رشته مهندسی جوشكاری در اراك برگزار می گردد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، مهندسی جوشكاری زمینه پیچیده ای است كه نیازمند تخصص در محدوده وسیعی از نظام های مهندسی است و دانشجویانی كه در این رشته تحصیل می كنند، مشغول برنامه ای آموزشی می شوند كه گوناگونی بیشتری نسبت به سایر علوم مهندسی دارد.
فارغ التحصیلان مهندسی جوشكاری به شدت مورد تقاضا هستند و می توانند فرصت های شغلی را از میان بخش های صنعتی مختلف شامل هسته ای، پتروشیمی، خودرو، پزشكی، كشتی سازی، هوافضا، تولید نیرو و بخش تجهیزات سنگین انتخاب كنند.
بر این اساس و در جهت طرح جامع مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان، انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه اراك با همكاری اتحادیه انجمن های علمی مهندسی مواد و متالورژی كشور، مسابقات جوشكاری را در میان دانشجویان سراسر كشور برگزار می نماید.
این رقابت ها اول و دوم مردادماه امسال برگزار می گردد و علاقه مندان تا ۷ خرداد فرصت دارند با رجوع به سایت https: //nwc.iromes.ir/first/ نسبت به ثبت نام اولیه و همینطور ارسال پروپوزال خود اقدام نمایند.



1398/03/04
21:30:35
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: آموزش , اشتغال , پزشك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری