معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

استارت آپ ها از زیر زمین و گاراژها بیرون می آیند

استارت آپ ها از زیر زمین و گاراژها بیرون می آیند

به گزارش ارتباط با مشتری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینكه استارت آپ ها از زیر زمین بیرون و گاراژها بیرون می آیند و مراحل توسعه را طی می كنند، اظهار داشت: كسب و كارهای نوپا جزو مشاغل پول ساز كشور هستند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سورنا ستاری امروز سه شنبه ۳۰ مهرماه در مراسم راه اندازی بنیاد ملی كارآفرینی محتوای دیجیتال اظهارداشت: استارت آپ ها از زیر زمین و گاراژها بیرون می آیند و داستان مشتركی دارند و بر این اساس مراحل توسعه را طی می كنند.
وی با اشاره به اینكه حوزه استارت آپ جزو مشاغل پول ساز كشور هستند ازاین رو باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم، افزود: اگر در فرهنگ شكست می خوریم دلیل آن است كه شركت های ما با ورود فیلم ها، بازی ها و نوشت افزارهای خارجی با شكست مواجه می شوند و ازاین رو باید استارت آپ ها را گسترش دهیم.
ستاری افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شركت های استارتاپی برای توسعه حمایت می كند. زبان فارسی هم اكنون از نهمین زبان ها در فضای اینترنتی است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به یكی از سایت های معروف تولید محتوای رسانه ای در كشور اظهار داشت: این سایت جزو ۱۰۰ سایت پربیننده در جهان است و این نشان داده است كه ما می توانیم با روش های نوین این فضا را توسعه دهیم.
شهردار تهران: استارت آپ ها در فضای شهری می توانند اثرگذار باشند
در این مراسم همینطور پیروز حناچی شهردار تهران هم اظهار داشت: در دوره حاضر در فضای شهری سرمایه های ما ساختمان ها نیستند بلكه باید به زیرساخت ها و فراهم كردن فضای كسب و كار برای فعالان حوزه محتوای دیجیتال دقت كنیم.
حناچی اضافه كرد: با اقدامات صورت گرفته و حمایت های معاونت علمی و فناوری در حوزه های مختلف اقدامات اثرگذار خوبی برای توسعه زیست بوم نوآوری انجام شده است كه در بخش كنترل مدیریت شهری هم می توان از آن بهره برد.
شهردار تهران اظهار داشت: سال ۱۳۹۶ مردم تهران در نظرسنجی، ترافیك و آلودگی را مشكل اصلی خود بیان نمودند و پس از آن شاهد بودیم برخی شركت ها در فضای كسب و كار دیجیتال سرویس های حمل و نقل جدیدی همچون دوچرخه را به مردم معرفی كردند و از این طریق بخشی از مشكلات ما حل شد.
وی تصریح كرد: استارت آپ ها با فعالیت های هوشمندانه و نوآورانه خود در فضای شهری می توانند اثرگذار باشند وشهرداری هم از این اقدامات حمایت می كند.

1398/08/03
14:31:19
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: تولید , دیجیتال , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری