رئیس سابق سازمان هواپیمایی اعلام كرد

اگر آنتونوف ها مشكل دارند سازمان هواپیمایی باید ورود كند

اگر آنتونوف ها مشكل دارند سازمان هواپیمایی باید ورود كند

به گزارش ارتباط با مشتری رئیس سابق سازمان هواپیمایی كشوری اعلام نمود: اگر هواپیمای آنتونوف یا هر هواپیمای دیگری مشكل فنی یا اسنادی داشته باشد سازمان هواپیمای كشوری باید تا رفع مشكل، آنرا زمین گیر كند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، علیرغم این كه پنج سال قبل رئیس جمهور دستور داده بود تا پرواز آنتونوف ۷۴ بر فراز آسمان ایران ممنوع شود چندی قبل یكی از مسافران پرواز مشهد تهران در فضای مجازی اعلام نموده بود كه هواپیمای پویا در این راه از آنتونوف ۷۴ بهره برده و مشكلات و نگرانی هایی برای مسافران به وجود آورده است.
حمیدرضا پهلوانی رئیس سابق سازمان هواپیمایی كشوری در اینباره اظهار داشت: گرچه اساس كار آنتونوف ۷۴ جابجایی بار بوده است اما این نوع آنتونوف آپدیت شده آنتونوف ۷۰ و ۷۲ است كه نه تنها موتورهای با قابلیت بالاتری دارد بلكه شركت سازنده آن امكان جابجایی مسافر را هم برای آن پیشبینی كرده است اما نه فقط برای آنتونوف بلكه هر هواپیمای دیگری كه می خواهد در در حوزه مسافری فعالیت كند باید صلاحیت آنرا داشته باشد چون كه نظریه مسافران در این عرصه یكی از مهمترین پارامترها برای رنكینگ شركت های هواپیمایی در دنیا است.
وی ادامه داد: عمر هواپیماهایی كه هم اكنون در صنعت هوانوردی فعالیت دارند به صورت میانگین ۲۲ سال است و آنتونوف ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما هر هواپیمایی اگر تحت نظارت دقیق قرار بگیرد مشكلی برایش پیش نمی آید. چون كه برای احراز صلاحیت پروازی یك هواپیمای مسافری مدارك و بازدیدها اهمیت دارد كه در هر شرایطی سازمان هواپیمایی باید پاسخگو باشد.
پهلوانی تصریح كرد كه اگر هواپیمایی مشكل فنی یا اسنادی داشته باشد سازمان هواپیمایی كشوری باید ورود پیدا كرده و تا حل نشدن مشكل، آن هواپیما را زمین گیر كند. چونكه ایمنی مسافر از همه چی مهمتر است اما نباید در این زمینه هم بی گدار به آب زد.



1398/08/09
19:07:07
5.0 / 5
4046
تگهای خبر: شركت , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری