پس از اختلال چند ساعته؛

سامانه 6369 برای اعلام وضعیت خانوارها در طرح حمایت معیشتی فعال شد

سامانه 6369 برای اعلام وضعیت خانوارها در طرح حمایت معیشتی فعال شد

ارتباط با مشتری: سامانه شماره گیری كد دستوری #6369؛ برای ثبت اعتراض دریافت حمایت معیشتی كه از بامداد امروز(یكشنبه 3 آذر 98) به سبب اختلال غیرفعال بود، مجدد فعال شد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، به رغم اطلاعیه شب گذشته وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برای آغاز ثبت تقاضای حمایت معیشتی از ۸ بامداد امروز، اما به سبب اختلال در اپراتور همراه اول، این سامانه برای سرپرستان خانوار دارای شماره تلفن های وابسته به این اپراتور قابل استفاده نبود كه از دقایقی قبل سامانه كد دستوری#۶۳۶۹* برای دارندگان اپراتورهای همراه اول نیز فعال شد. بر طبق این گزارش، سرپرستان خانواری كه حمایت معیشتی را دریافت نكردند اما خودرا نیازمند این حمایت دولت می دانند باید صرفا با خط خود (سرپرست خانوار باید مالك خط باشد) كد دستوری مذكور را شماره گیری كند. ۲۴ ساعت بعد از ثبت تقاضا، پاسخ استعلام بوسیله پیامك به سرپرست خانوار ارسال می شود.


منبع:

1398/09/04
23:21:45
5.0 / 5
3504
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری