نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خواستار شد:

ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد

ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد

به گزارش ارتباط با مشتری لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از ضرورت هایی که باید به آن توجه گردد زمان پروازهای فرودگاه خرم آباد است که باید ساماندهی گردد.


یحیی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: یکی از راه های توسعه در هر کشور و منطقه بحث راه های ریلی، زمینی و هوایی است که متأسفانه لرستان دراین زمینه در تمام شاخص ها، شاخص خوبی ندارد که همین مورد موجب عدم توسعه یافتگی شده است.
وی افزود: در بحث هواپیما استان را با استانهای دیگر مانند کرمانشاه مقایسه نماییم، باتوجه به جمعیت ما روزی یک پرواز داریم و آنها روزی ۱۰ پرواز دارند، پروازهای لرستان به گونه ای هستند که امکان جذب مشتری کمتر است، چون کمترین ساعات ممکن را دارند، پروازها باید به شکلی باشد که ساعت ۱۰ شب هواپیما داخل خرم آباد باشد و بامداد ساعت پنج بامداد به سمت تهران حرکت نماید که شخصی که کارمند است بتواند از آن استفاده نماید.
ابراهیمی افزود: بالاخره شرکت هواپیمایی و وزیر راه باید پاسخگو باشند، چون سرمایه گذاران نیت ندارند که بصورت زمینی به استان بیایند، مرکز استان ما تنها مرکز استانی است که امکانات ریلی ندارد، امکانات هوایی هم نامناسب است و امکانات زمینی خوبی نیز نداریم که سرمایه گذاران بخواهند از راه های زمینی بیایند، یکی از راه های جذب سرمایه گذار همین است که از استاندار، وزیر راه و شرکت هواپیمایی می خواهیم که بحث پروازهای هوایی استان را سامان دهی کرده و تعداد پروازها را بالا برند، در این صورت مشتری و مسافر جذب می شود.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افزود: کمبود مسافر بهانه است مگر نه به نظر بنده تنظیم نبودن ساعت حرکت هواپیما دلیل اصلی عدم استقبال مردم است.
وی عنوان کرد: یکی از مطالبات ما که در مسافرت ریاست جمهوری عنوان شد همین موضوت بود که باردیگر آنرا پیگیری می نماییم.




منبع:

1400/10/22
22:46:26
0.0 / 5
309
تگهای خبر: شركت , كشور , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری