مدیركل دفتر بازرسی وزارت كار:

وجود سرمایه های سرگردان در استان ها

وجود سرمایه های سرگردان در استان ها

به گزارش ارتباط با مشتری مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به وجود سرمایه های سرگردان در استان ها، اظهار داشت: باید در این حوزه برنامه ریزی درست صورت گیرد



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، مهری طالبی دارستانی در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان قم اضافه کرد: باید باور نماییم چاره رفع مشکلات مردم، حضور میدانی مسئولین و لمس مشکلات مردم از نزدیک است.
وی تصریح کرد: با پشت میزنشینی و رصد وضعیت مردم از پشت ویترین و گزارشات کاغذی، نمی توان مشکلات مردم را حل کرد.
طالبی دارستانی اظهار داشت: خصوصیت اصلی مدیران جهادی و انقلابی، علاوه بر افزایش تعامل مستقیم با زیرمجموعه، ارتباط رو در رو با مردم است که در این صورت ارتباط کارمندان زیر مجموعه هم با مردم بیشتر خواهد شد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار نمود: در جریان سفرهای استانی ضمن دیدار با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارت خانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی، به دنبال حل مشکلات آنها در سریع ترین زمان ممکن هستیم.
وی اضافه کرد: با تاکید وزیر، معاون مدیریت منابع وزارت بعنوان نماینده تام الاختیار وزیر و همینطور مدیر کل بازرسی در سفرهای استانی حضور پیدا می کنند تا شکایات، درخواست ها و مطالبات مردمی از نزدیک بررسی و پیگیری شود.
طالبی دارستانی همینطور درباره فرایند کار بیان نمود: مردم درخواست های خویش را در یک متن عرضه می دهند، درخواست بنا به تشخیص به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می شود، بعد از بررسی نظر کارشناسی آنان، بنا به تشخیص نمایندگان تام الاختیار مقام عالی وزارت، دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود.
به گفته وی، گزارشات در سامانه سامد ثبت شده و بعد از آن پیگیری می شود تا در بازه زمانی مشخص، مشکل افرادی که مراجعه نموده اند حل شود.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر مبنای ارزیابی های انجام شده در این سفرهای استانی مشاهده شد که در سطح همه استان ها، سرمایه های سرگردان و فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد که در تلاشیم در این حوزه برنامه ریزی درست صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه این دیدار ها نقش بسزایی در امید و اعتماد مردم دارد، عنوان کرد: سیاست اصلی وزارت مردم، عدالت محوری و رسیدگی به مشکلات مردم است که به جد در دستور کار قرار دارد.


منبع:

1400/10/23
11:46:57
0.0 / 5
299
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری