اطلاعیه وزارت رفاه در مورد سامانه جدید درخواست بازنگری دهک بندی

اطلاعیه وزارت رفاه در مورد سامانه جدید درخواست بازنگری دهک بندی

به گزارش ارتباط با مشتری، وزارت تعاون با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی دوباره دهک بندی خویش را ثبت کرده اند حالا می توانند درخواست بررسی دوباره اطلاعات هر کدام از زیربخش ها را هم ثبت کنند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سامانه جدید «حمایت» که با نشانی اینترنتی https: //hemayat.mcls.gov.ir فعال است، سرپرست هر خانوار می تواند دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در مورد علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند. همینطور امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات خرید از کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت تفکیک شده و مجزا فراهم شده و کاربرانی که درخواست بررسی دوباره این اطلاعات را دارند می توانند درخواست خویش را در مراحل مجزا و به صورت تفکیک شده ثبت کنند.
از دیگر امکانات این سامانه عرضه توضیحات شفاف و تکمیلی در مراحل مختلف در مورد مأخذ داده ها و علت ایرادات احتمالی از دید کاربر، پیشبینی امکان ثبت وضعیت های خاص نظیر بیماران خاص یا معلولان گرامی در بخش ثبت درخواست بررسی است و البته استانداردهای امنیتی برای حفظ حریم شخصی و محرمانه ماندن اطلاعات کاربران هم به صورت کامل رعایت شده است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه این اطلاعیه از هموطنانی که قبلاً درخواست بررسی دوباره دهک بندی خانوار خویش را ثبت نموده اند، دعوت کرده است برای مشاهده نتایج بررسی ها بر مبنای اطلاعات بروزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir رجوع نمایند. با این توضیح که برای خدمت رسانی بهتر سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آنها عدد زوج است در ایام زوج و سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آنها عدد فرد است، در ایام فرد می توانند به این وبگاه رجوع نمایند.
سایر هموطنان هم از روز شنبه پنجم شهریور می توانند بدون محدودیت زمانی برای مشاهده اطلاعات دهک، شناسنامه اقتصادی و ثبت درخواست بررسی به سامانه حمایت رجوع نمایند.
گفتنی است سامانه ای که قبلاً فعال بود صرفا قابلیت دریافت یک درخواست بازنگری کلی به شناسنامه اقتصادی خانوار بدون ارجاع به زیربخش مورد نظر را داشت در حالیکه در سامانه ی جدید حمایت افراد می توانند اعتراض خویش را به تک تک بخش های داده ای مانند اطلاعات خودرو، اطلاعات تراکنش های بانکی و … به صورت مجزا ثبت و درخواست بازنگری دهند که این مهم کمک خواهد نمود تا فرایند رسیدگی و تصمیم گیری دقیق تر صورت گیرد.



منبع:

1401/06/01
23:06:19
0.0 / 5
439
تگهای خبر: اجتماعی , استاندارد , اقتصاد , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری