آخرین وضعیت پروژه اقدام ملی مسكن

آخرین وضعیت پروژه اقدام ملی مسكن

به گزارش ارتباط با مشتری جدیدترین وضعیت پیشرفت طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسكن در شهرهای جدید از آن حكایت می كند كه از ۲۰۰ هزار واحد تعریفی، عملیات اجرایی ۷۰ هزار و ۸۹ واحد با پیشرفت حدود ۱۵ درصد شروع شده است.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، شركت عمران شهرهای جدید مسئولیت ساخت ۲۰۰ هزار واحد از ۴۰۰ هزار واحد هدف گذاری شده در چارچوب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسكن را بر عهده دارد. آخرین آمار ارائه شده از این طرح گویای آن می باشد كه تا كنون ۱۵۹ هزار و ۹۲۱ واحد مسكونی دارای برنامه اجرایی و ۴۰ هزار و ۷۹ واحد در حال جانمایی است.
كل واحدهای شروع شده از زمان كلنگ زنی پروژه در ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ در شهرهای جدید ۷۰ هزار و ۸۹ مورد و واحدهای در شرف اجرا ۸۹ هزار و ۸۳۲ مورد است. در ۱۵ روز اخیر نسبت به ۱۵ روز پیشین ۴۲۰۰ واحد شروع شده و ۴۱۰۰ واحد به مرحله جانمایی رسیده است.
حبیب اله طاهرخانی، مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید اظهار نمود: با عنایت به شروع پروژه ها از سال ۱۳۹۷ در شهرهای جدید متوسط پیشرفت در بخش ساخت و آماده سازی به ۱۵ درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینكه استقبال مناسبی از جانب سازندگان برای اجرای طرح اقدام ملی صورت گرفته است اظهار نمود: به دنبال دستور رئیس جمهور در خصوص اتمام مسكن مهر در سال جاری، پروژه اقدام ملی برنامه ریزی شد. با عنایت به تجربه مسكن مهر، تلاش بر این است طرح در مكانهایی اجرا شود كه هم از اقبال متقاضیان برخوردار باشد و هم زیرساختها مهیا شود.
به قول طاهرخانی، زمین و پروانه ساخت را ما در اختیار انبوه سازان قرار می دهیم و در انتها پروژه ها دولت و انبوه سازان سهم خویش را برمی دارند. بر این اساس بطور قطع سازندگان نیاز بازار را در نظر می گیرند و در مكانهای جاذب جمعیت مبادرت به ساخت و ساز خواهند كرد. تا كنون خیلی از سازندگان برای انعقاد قرارداد ابراز تمایل كرده اند و پیشبینی ما این است كه در آینده نزدیك حجم قراردادهای مشاركت افزایش پیدا كند.



1398/06/17
01:25:41
5.0 / 5
3588
تگهای خبر: بازار , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری