خدمات تبلیغاتی به شبه رسانه­ ها ممنوع

خدمات تبلیغاتی به شبه رسانه­ ها ممنوع

ارتباط با مشتری: به گزارش ارتباط با مشتری، وزیر کار چندی قبل در دیدار با خبرنگاران مبحث چگونگی مواجهه با ˮباج نیوزهاˮ را بیان کرد و از اهالی رسانه خواست پیشنهادهای اجرایی خویش را برای تصمیم گیری های کلان در این عرصه مطرح کنند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بعد از گردآوری پیشنهادهای نشست مذکور و با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمنظور برقراری انضباط مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات، جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و ارتقا شفافیت در ارتباطات رسانه ای، موسسات، سازمان ها، صندوق ها، بانکهای وابسته و شرکت های تابعه مستقیم و غیرمستقیم که در این بخشنامه «سازمان های وابسته» نامیده می شوند، موظفند در موضوع همکاری با رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی، بر اساس ضوابط هفت گانه ای که در ادامه می آید رفتار کنند.
۱- هرگونه پرداخت (اعم از نقدی یا غیرنقدی) در ارتباط با موضوعات خبری، تبلیغات، اطلاع رسانی، انتشار مطالب، تبیین و فرهنگ سازی بوسیله رسانه های مجاز فقط باید در موارد قانونی و برمبنای قراردادهای شفاف و مستند و واریز وجوه به حساب بانکی رسانه ذی ربط صورت گیرد. هرگونه پرداخت و هزینه کرد برای موضوعات مذکور و همکاری با رسانه ها باید با رعایت صرفه و صلاح و برمبنای اعتبارات مصوب مربوط در برنامه و بودجه سالانه سازمان های وابسته باشد.
۲- استفاده از خدمات تبلیغاتی، اطلاعاتی، بازاریابی و خبری شبه رسانه ها ممنوع بوده و ارائه هرگونه اطلاعات داخلی شرکت، مصاحبه یا انتشار مطالب در این صفحات مجاز نیست.
منظور از شبه رسانه عبارت است از هر صفحه خبری و اطلاع رسانی که بدون گرفتن پروانه از مراجع ذی ربط، فعالیت می کند.
۳- هر گونه پرداخت (اعم از نقدی یا غیرنقدی) و یا اعطا هدیه به اشخاص حقیقی (انسان رسانه) برای فعالیت در حوزه موضوعات این بخشنامه مطلقاً غیرمجاز است.
۴- انتشار آگهی های مزایده، مناقصه، صورت جلسات مجامع، آگهی های ثبتی و قضائی، اعلام مفقودی مدارک و مستندات و سایر آگهی های قانونی از شمول این بخشنامه خارج و تابع ضوابط مربوط به خود است.
۵- مدیران روابط عمومی سازمان های وابسته وظیفه دارند گزارش عملکرد خودرا هر ۶ ماه یک دفعه در سر فصل های مشخص به مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه ارائه کرده و آن مرکز موظف است بعد از تجمیع گزارش عملکرد به اینجانب ارائه نماید.
۶- مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه و مراکز نظیر در سازمان های وابسته وظیفه دارند در مورد نتایج همکاری با شبه رسانه ها، آموزش های لازم را در قالب کارگاه های آموزشی به مدیران عرضه کنند.
۷- رؤسا و مدیران عامل سازمان های وابسته (عالی ترین مقام) و مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه حسب مورد مسئول نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه خواهند بود خلاصه اینکه به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از گردآوری پیشنهادهای نشست مذکور و با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمنظور برقراری انضباط مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات، ممانعت از انتشار اخبار جعلی و ارتقا شفافیت در ارتباطات رسانه ای، مؤسسات، سازمان ها، صندوق ها، بانک های وابسته و شرکت های تابعه مستقیم و غیرمستقیم که در این بخشنامه «سازمان های وابسته» نامیده می شوند، وظیفه دارند در موضوع همکاری با رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی، برمبنای ضوابط هفت گانه ای که در ادامه می آید رفتار کنند. ۵- مدیران روابط عمومی سازمان های وابسته وظیفه دارند گزارش عملکرد خودرا هر ۶ ماه یک دفعه در سر فصل های مشخص به مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه ارائه کرده و آن مرکز موظف است پس از تجمیع گزارش عملکرد به اینجانب ارائه نماید.


منبع:

1404/06/03
10:21:01
0.0 / 5
6
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما