مدیركل تعاون استان عنوان كرد:

كاهش كارگران مشمول حقوق معوق در استان مركزی

كاهش كارگران مشمول حقوق معوق در استان مركزی

به گزارش ارتباط با مشتری مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی اظهار داشت: سال قبل 7136 كارگر در این استان مشمول حقوق معوقه بودند كه این تعداد در شش ماهه امسال به 5535 نفر رسیده است.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمدتقی آبایی مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان كه با حضور وزیر تعاون در اراك برگزار شد، اظهار نمود: شركت های آذرآب و هپكو نگین خاورمیانه هستند و مشكلات بوجود آمده در این دو واحد تولیدی نشای از سوء مدیریت و واگذاری های نادرست توسط سازمان خصوصی سازی در سال های گذشته بوده كه هم اكنون مسؤلان استانی را درگیر كرده است.
وی با اشاره به اینكه مشكلات این صنایع باید به صورا ریشه ای رفع گردد، اظهار داشت: باوجود این مشكلات، استان مركزی به لحاظ بهبود فضای كسب و كار نسبت به میانگین كشوری، دارای جایگاه مطلوبی است.
آبایی اضافه كرد: در شش ماهه سال قبل تعداد ماه های حقوق معوق كارگران معادل ۲۰۵ ماه بود كه این رقم هم امسال به ۱۴۲ ماه كاهش یافته است، همینطور دادخواست های كارگری نسبت به سال قبل ۱۵ درصد كاهش یافته است.
وی افزود: بر مبنای آمار سامانه رصد، فرصت های شغلی بوجود آمده در شش ماهه سال قبل 2558 مورد بوده كه این آمار هم در شش ماهه سال جاری به 3523 فرصت شغلی رسیده است.
مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی در مورد مقرری بگیران استان هم اظهار داشت: تعداد این افراد در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹۷ مورد كاهش یافته است.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، مدیركل كمیته امداد استان مركزی هم در این نشست اظهار داشت: سهم دستگاه های حمایتی در اشتعال روستایی ۹۱ میلیارد تومان بود كه ۶۴ میلیارد تومان آن سهم كمیته امداد است و باوجود تاخیر ۸ ماهه در ابلاغ، پرونده مربوط به حدود ۸۲ میلیارد تومان از این مبلغ به بانكهای مختلف ارسال و ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.



1398/07/29
23:22:07
5.0 / 5
4161
تگهای خبر: اجتماعی , اقتصاد , بانك , تعاون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری