آخرین اخبار از جعبه سیاه هواپیمای اوكراین

آخرین اخبار از جعبه سیاه هواپیمای اوكراین

به گزارش ارتباط با مشتری وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوكراینی با یادآوری اینكه مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی كشوری است، اعلام نمود كه آماده سازی سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام این كار در حال انجام می باشد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به اوكراین اظهار نمود: در این سفر من حامل پیام تسلیت رئیس جمهور كشورمان به دولت و ملت اوكراین بودم و با رئیس جمهور، بخشی از كابینه، وزیر خارجه و حمل و نقل اوكراین دیدار داشتم و آنها هم از همراهی ایران تشكر كردند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: در این سفر تاكید شد كه روند بررسی سانحه به صورت مشاركتی و طبق دسیپلین مربوط به سوانح صورت گیرد و نتایج نهایی آن هم اطلاع رسانی شود. این سفر بسیار سفر موثری بود این سانحه هم در دست بررسی دقیق است و نتایج آن اعلام می شود.
وی در پاسخ به این پرسش كه چه كسی مسئول بررسی جعبه سیاه هواپیما است تصریح كرد: جعبه سیاه جزو لایفنك اجزای بررسی سانحه است و سانحه هم در ایران رخ داده و مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی كشوری است و این كار در دست بررسی می باشد و آماده سازی سخت افزار و نرم افزار آن در حال انجام می باشد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: یك هیات بررسی سانحه برای بازنگری مدارك هواپیما به اوكراین سفر كرده است، پس از بازگشت این هیات تیم مشتركی با اوكراین و تمامی اعضایی كه طبق قوانین باید در بررسی سانحه شركت نمایند تشكیل می شود. سازمان هواپیمایی ایران پس از سانحه هم با شركت بوئینگ و هم اوكراین تماس گرفته و آنها هم برای همكاری اعلام آمادگی كرده و نمایندگان خویش را فرستادند و طبق دسیپلیین كار در حال انجام می باشد.
اسلامی در انتها اظهار داشت: اگر این تیم بررسی سانحه در بازگشایی و پردازش اطلاعات به مشكل بخورند امكان دارد خودش تصمیم بگیرد چگونه از سایر كسانی كه امكانات دارند كمك بگیرد.



1398/11/03
20:15:19
5.0 / 5
3387
تگهای خبر: شركت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری