ادامه كاهش ترددهای بین استانی بعلاوه جزئیات

ادامه كاهش ترددهای بین استانی بعلاوه جزئیات

ارتباط با مشتری: مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود كه آمارها نشان میدهد ترددهای بین استانی مردم بر طبق آخرین ارزیابی های صورت گرفته همچنان روند كاهشی دارد كه این روند در روز گذشته نسبت به پارینه 68 درصد كاهش پیدا كرده است.


علی اكبر آشوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: بر طبق آخرین آمارها و ارزیابی های صورت گرفته، كل ترددها در جاده های بین استانی كشور در روز ۱۲ فروردین ۲۰ درصد نسبت به روز پیش از آن (۱۱ فروردین) و ۶۸ درصد نسبت به روز مشابه سال قبل كاهش پیدا كرده است. البته این میزان كاهش تردد برای خودرو های شخصی مردم به ۷۳ درصد نسبت به روز مشابه سال قبل می رسد.
وی ادامه داد: در استان تهران تردد انواع وسایل نقلیه در روز ۱۲ فروردین نسبت به روز پیش از آن ۲۶ درصد و نسبت به روز مشابه سال قبل ۶۹ درصد كاهش یافته است.
مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این كه روند كاهشی تردد وسایل نقلیه مختلف در دو استان شمالی مازندران و گیلان نمود بیشتری داشته است اظهار داشت: آمار تردد روز گذشته انواع وسایل نقلیه در استان مازندران كاهش ۲۱ درصدی نسبت به ۱۱ فروردین ماه و كاهش ۸۱ درصدی نسبت به روز مشابه سال قبل را نشان میدهد و در استان گیلان نیز میزان ترددها بیشتر از تهران كاهش داشته است؛ چونكه ۱۹ درصد تردد وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز پیش از آن كمتر شده و همین آمار برای روز مشابه سال قبل منفی ۸۴ درصد بوده است كه نشان میدهد مردم رعایت كرده اند و طرح های ابلاغ گردیده ستاد ملی مقابله با كرونا به خوبی در حال اجراست.
آشوری میزان تردد انواع وسایل نقلیه در ۱۲ فروردین ماه را نسبت به روز مشابه سال قبل در استان های قم، اصفهان و خراسان رضوی منفی ۷۹ درصد اعلام نمود و اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در تاریخ مذكور نسبت به روز ماقبل آن در استان های اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب ۸ و ۱۲ درصد كاهش داشته است و تنها در قم این آمار روند افزایشی ۱۰ درصدی را نسبت به روز پیش از تاریخ مورد ارزیابی تجربه كرده است كه البته دلیل آن قرار گرفتن قم در موقعیتی است كه ترددهای بین استانی از این استان انجام می شود.




منبع:

1399/01/13
21:32:25
5.0 / 5
3091
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری