راه اندازی 3000 واحد مسكن محرومین در استان مركزی

راه اندازی 3000 واحد مسكن محرومین در استان مركزی

به گزارش ارتباط با مشتری مرکزی رئیس بنیاد مسکن استان مرکزی اظهار داشت: 3 هزار واحد مسکونی متعلق به محرومین در استان مرکزی راه اندازی می شود.


محمدرضا رضافرح ۱۹ آذرماه در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از چهار هزار و چهارصد و سی امین واحد بازسازی شده از بارندگی های سال ۹۸ در استان مرکزی که در جریان سفر استاندار به شهرستان ساوه و بخش نوبران انجام شد، اظهار نمود: این پروژه در روستای یاتان در قالب ۷۰ واحد ۶۰ متری با اسکلت پیچ و مهره ای با مشارکت مردم در حال راه اندازی است.
وی با اشاره به بهره برداری از سیصد و پنجاهمین واحد بازسازی شده در روستای مقصودآباد، اضافه کرد: تعداد واحدهای نیازمند بازسازی ناشی از سیلاب سال ۱۳۹۷ بیش از ۴۸۰۰ واحد بود که ۳۵۰ واحد از این تعداد مربوط به شهرستان ساوه بوده است.
رضافرح اشاره کرد: برای این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و ۳۸ هزار تن سیمان رایگان اهدایی دفتر مقام معظم رهبری اختصاص یافت و واحدها راه اندازی شد.
وی با اشاره به تصویب راه اندازی سه هزار واحد مسکن محرومین در استان مرکزی اضافه کرد: دو هزار واحد توسط بنیاد مسکن استان مدیریت می شود که برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده و امیدواریم تا ۶ ماه آتی تمام شود. سهم شهرستان ساوه از این پروژه ۲۰۰ واحد است که در مراحل مختلف تکمیل پرونده، پرداخت تسهیلات و عملیات اجرائی قرار دارد.




منبع:

1399/09/19
14:41:01
5.0 / 5
1121
تگهای خبر: تسهیلات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری