با ظرفیت دانش بنیان ها صورت می گیرد

ارتقاء خدمات بار و مسافر فرودگاه امام خمینی

ارتقاء خدمات بار و مسافر فرودگاه امام خمینی

با امضا تفاهم نامه همکاری دو جانبه کیفیت عرضه خدمات مسافر و بار در فرودگاه امام خمینی ارتقا می یابد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، تفاهم نامه همکاری با مبحث تحقق اهداف سند توسعه هوافضای کشور برای ارتقای ظرفیت مسافر و بار در فرودگاه امام خمینی به امضای منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدمهدی کربلایی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی رسید.
«ارتقای سامانه های اتوماسیون عملیات فرودگاهی در امتداد افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به مسافران مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا» و «ایجاد مرکز تعمیر، نگهداری و اورهال جامع برای هواپیما توسط شرکتهای دانش بنیان برای عرضه خدمات به ناوگان پروازی داخلی و خارجی»، «ایجاد سایت تبدیل کاربری هواپیما مسافربری به باربری» و هم «ارتقاء هواپیماهای موجود» از مفاد اصلی این تفاهم نامه است.
طرفین در این تفاهم نامه نسبت به «ایجاد مراکز نوآوری در حوزه نرم افزاری با گرایش هوشمندی عملیات فرودگاهی برای تسهیل عرضه خدمات حمل و نقل بار و مسافر» و «راه اندازی ناوگان حمل و نقل بار باتوجه به اهداف برنامه جامع توسعه هوافضای کشور با بهره گیری از هواپیمای تجاری» متعهد شدند.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، در این تفاهم نامه بر «ایجاد کنسرسیوم بین بانک ها برای تأمین سرمایه برای استقرار شرکتهای دانش بنیان با محصولات دارای فناوری پیشرفته شهر فرودگاهی امام خمینی» و «حمایت و پشتیبانی از طرح ها و پروژه های دانش بنیان در منطقه آزادشهر فرودگاهی» هم تاکید گردیده است.




منبع:

1399/11/25
14:37:57
0.0 / 5
212
تگهای خبر: بانك , خدمات , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری