سرپرست استانداری كرمان:

نخبه های دانشگاهی بیكار هستند

نخبه های دانشگاهی بیكار هستند

ارتباط با مشتری: سرپرست استانداری كرمان با اشاره به نیمه فعال و راكد بودن بنگاه های اقتصادی در كشور و استان كرمان عنوان كرد: ما از لحاظ اشتغال وضعیت مناسبی نداریم و متاسفانه تحصیل كرده های ما بیكار هستند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمدجواد فدایی در جلسه شورای اداری استان كرمان كه با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، توضیح داد: نخبه های دانشگاهی ما بیكار هستند بنابراین باید برای جذب سرمایه گذار در استان و كشور اقدامات لازم را انجام دهیم.
سرپرست استانداری كرمان خطاب به رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: دستورات لازم صادر كنید تا در بخش محیط زیست با بررسی علمی و كارشناسی دقیق پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری استان معطل نماند. ما موافق حفظ محیط زیست هستیم؛ كار سرمایه گذاری و تولید نباید به خاطر محیط زیست معطل بمانند و باید راهكارهای لازم برای حفظ محیط زیست و رونق تولید ارائه دهیم كه متاسفانه ما در این زمینه ضعف كارشناسی داریم.
وی ادامه داد: فضای سرمایه گذاری در استان كرمان فضای مناسبی نیست.
فدایی، اشتغال را دغدغه اصلی دولت در كشور و استان كرمان دانست و بیان كرد: در سرمایه گذاری سال قبل نسبت به سال قبل آن از آن، كشور 4 رتبه در جهان تنزل پیدا كرده و هم اكنون ایران در رتبه 124 دنیا قرار گرفته است.



1397/05/28
23:13:01
5.0 / 5
5116
تگهای خبر: اشتغال , اقتصاد , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری