گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر؛

۶۰ درصد از دهه شصتی ها دانشگاه نرفته اند، ۱۶ درصد از مردان بیكارند

۶۰ درصد از دهه شصتی ها دانشگاه نرفته اند، ۱۶ درصد از مردان بیكارند

ارتباط با مشتری: بررسی وضعیت متولدین دهه ۶۰ نشان داده است كه تنها ۳۵ درصد از این افراد مدرك دانشگاهی دارند و از طرفی دیگر ۱۶ درصد از مردان و ۳۲ درصد از زنان متولد این دهه بیكار هستند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سیاست های جمعیتی در دهه شصت شمسی، نرخ باروری در ایران را افزایش داد و موج اول جمعیت به راه افتاد. متولدین سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۹ را «دهه شصتی» می نامند كه هم اكنون، در میان متولدین دهه های مختلف، بیشترین سهم مربوط به این دهه است. نگاهی به آمار انتشار یافته از طرف مركز آمار ایران نشان داده است كه ۱۳ درصد از جمعیت كشور را متولدین دهه ۳۰ و قبل، ۱۱ درصد را متولدین دهه ۴۰، ۱۶ درصد را متولدین دهه ۵۰، ۲۱ درصد را متولدین دهه ۶۰، ۱۵ درصد را متولدین دهه ۷۰، ۱۵ درصد را متولدین دهه ۸۰ و ۹ درصد را متولدین دهه ۹۰ می سازند. در این بین از جمعیت ۸ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۵۳ زن متولد دهه شصت، ۳۲ درصد بیكار و از جمعیت ۸ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۸۹۳ مرد متولد دهه شصت، ۱۶ درصد بیكار هستند. ۱۹ درصد از زن های دهه شصتی و ۳۳ درصد از مردهای دهه شصتی هنوز ازدواج نكرده اند و این به معنای آن است كه ۷۸ درصد زنان و ۶۶ درصد از مردان متولدین دهه ۶۰، ازدواج كرده اند. ۱۹ درصد از زن های دهه شصتی كه ازدواج كرده اند، هنوز فرزندی به دنیا نیاورده اند. مدرك تحصیلی بیشتر از ۶۰ درصد دهه شصتی ها، دیپلم و پایین تر از آن است؛ به گونه ای كه ۳۷ درصد دارای مدرك ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، ۲۷ درصد دارای مدرك دیپلم و پیش دانشگاهی و ۳۵ درصد تحصیلات عالی دارند. همین طور حدودا از دو خانوار، یك خانوار یك عضو دهه شصتی دارد.


1397/12/02
19:03:01
5.0 / 5
75
تگهای خبر: دانشگاه , كشور , مدرك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری