دبیر تجاری چهارمین دوره كارآفرینی چكاوك تاكید كرد

دانشجویان در ایران در بحث های آكادمیك كلاسیك رها می شوند

دانشجویان در ایران در بحث های آكادمیك كلاسیك رها می شوند

به گزارش ارتباط با مشتری دبیر تجاری چهارمین دوره كارآفرینی بر لزوم آشنایی دانشجویان با كسب و كارهای جدید و تغییر و تحولات این حوزه تصریح كرد و اظهار داشت: متاسفانه در ایران دانشجویان صرفا در بحث آموزش های آكادمیك كلاسیك رها می شوند و پس از فارغ التحصیلی در حوزه كسب و كار با چالش های اشتغال مواجه می شوند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، دكتر جواد طاهرپور در چهارمین دوره "رویداد كارآفرینی چكاوك" كه در دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، سرمایه انسانی را مهمترین سرمایه یك جامعه عنوان نمود و اظهار داشت: دانشگاه بعنوان مهمترین بخش جامعه مهمترین نقش را در پرورش نیروی انسانی دارد تا بتواند افرادی موثر در عرصه اقتصادی و كسب و كار را وارد جامعه كند و برنامه چكاوك می تواند در این زمینه اثرگذار شود.
ایشان در ادامه تصریح كرد: در برنامه چكاوك هدف این است كه دانشگاه در فرایند تكاملی كه می خواهد نیروی انسانی از آموزش های متوسط بیرون برود، پس از فارغ التحصیلی بعنوان یك فرد خودساخته بتواند كسب و كار و كارآفرینی ایجاد كند.
دبیر تجاری سازی چهارمین دوره كارآفرینی چكاوك دانشگاه علامه اظهار نمود: متاسفانه وضعیت ما در جامعه بگونه ای است كه دانشجویان صرفا در بحث آموزش های آكادمیك كلاسیك رها می شوند و در نهایت پس از فارغ التحصیلی با انواع چالش ها مواجه می شوند. به همین جهت ما در چكاوك به دنبال این هستیم با یك شبیه سازی بازار كار و جنبه های مختلف مالی و تبلیغاتی یك شبیه سازی ویژه را انجام بدهیم و در فاز اول آن دنبال دنیای حوزه كسب و كار هستیم.
دكتر طاهرپور با تاكید بر این كه امروزه در دنیای كسب و كار با تغییر و تحولات اساسی مواجه شدیم، خاطرنشان كرد: تكنولوژی ارتباطات و اطلاعات نقش موثری را در این زمینه ایفا كرده، به همین جهت ما طی دو دهه اخیر با تغییر و تحولات اساسی در حوزه كسب و كار مواجه شدیم، بگونه ای كه هم نوع كسب و كار را تغییر داده و هم كسب و كارهای آكادمیك قدیمی را موضوعیت بخشیده است.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی در انتها تصریح كرد: با برگزاری رویداد كارآفرینی چكاوك در این دانشگاه تلاش داریم كسب و كارهای جدید در خارج از دانشگاه را با كمك فناوری های جدید به دانشجویان عرضه دهیم تا دانشجویان بتوانند در حوزه های مختلف با تغییر و تحولات حوزه كارآفرینی آشنا گردند و هم بتوانند در صورت داشتن ایده آنرا به مرحله تجاری سازی برسانند.



1398/08/15
20:15:32
5.0 / 5
14
تگهای خبر: آموزش , اشتغال , اقتصاد , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری