در بیانیه ای به مناسبت روز كارگر

شافعی: كارگر، كارفرماودولت برای عبور از موانع در كناریكدیگر بایستند

شافعی: كارگر، كارفرماودولت برای عبور از موانع در كناریكدیگر بایستند

به گزارش ارتباط با مشتری رئیس اتاق بازرگانی ایران بر لزوم رعایت اصل سه جانبه گرایی برای عبور از موانع كسب و كار تاكید نمود.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر با اشاره به هدف مشترک کارگران و کارفرمایان در میدان تولید، بر لزوم رعایت اصل سه جانبه گرایی برای عبور از موانع کسب و کار تاکید نمود.
متن این یادداشت به شرح زیر است:
کارفرمایان و سرمایه گذاران به خوبی می دانند که نیروی کار مهمترین سرمایه آنها در جهت پیشبرد امور است از همین رو کارفرما بیشتر از هر شخص دیگری، قدر کارگر را می شناسد و مقام آنرا محترم می داند.
فاصله و مرزی میان کارگر و کارفرما وجود ندارد چه اینکه هر دو به سمت یک هدف در عرصه اقتصاد گام برمی دارند. از همین رو فعالیتهای خود و همکارانم در پارلمان بخش خصوصی در جهت پشتیبانی از هر دو قشر استوار شده است.
در روزهایی که سایه کرونا بر سایه تحریم افزوده شده و هر دو بر سر اقتصاد ایران سنگینی می کنند، اتحاد و همت همه جانبه گروه های فعال در میدان کسب و کار لزوم بیشتری پیدا کرده است.
در ماه های اخیر «کرونا» بعنوان سومین چالش بزرگ از طریق رسیده و کسب وکارها را به چالشی سخت تر از قبل گرفتار ساخته است. پیش از این، دو مانع دیگر یعنی «فضای نامساعد کسب وکار» و «تحریم های ظالمانه» سد راه فعالیتهای اقتصادی قرار گرفته بود.
رعایت اصل سه جانبه گرایی در این شرایط دشوار بیشتر از گذشته می تواند راهگشا باشد. کارگران، کارفرمایان و دولت باید همراه با هم و هرکدام در نقش های خود به میدان بیایند و به سمت هدف نهایی گام بردارند.
امروز نیازمند بسط و گسترش مفاهیمی همانند کار شایسته در کشور هستیم. برای داشتن یک اقتصاد شکوفا و رشدیافته لازم است تشکل های کارگری و کارفرمایی در کنار هم قرار بگیرند، بدون همکاری سازنده و اثربخش نیروی کار در تولید و ارتقای بهره وری در کشور، نمی توان به تنهایی با سرمایه، اقتصاد کشور را شکوفا کرد.

1399/02/12
20:27:28
5.0 / 5
1474
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری