رئیس سازمان راهداری خبر داد

افزایش 150 درصدی مسافران اتوبوس های بین شهری

افزایش 150 درصدی مسافران اتوبوس های بین شهری

به گزارش ارتباط با مشتری رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود: ضریب اشغال صندلی اتوبوس های بین شهری حدود ۱۵۰ درصد بیشتر از هفته ها و ماه های گذشته شده اما این میزان همچنان از میانگین همیشگی در روزهای معمولی سال كمتر است.


عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: الان شاهد رونق اقتصاد بخش حمل و نقل جاده ای بخصوص در حوزه مسافری هستیم و این نشان داده است که مردم اعتماد دارند و می دانند در این بخش همه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود.
وی ادامه داد: این پروتکل ها به صورت اتوماتیک و خود و به خود رعایت می شود، چونکه مردم نسبت به این مسائل حساس هستند و از طرفی رانندگان و شرکت های حمل و نقلی خودشان می دانند که سلامت مردم بعنوان ستون های اصلی که اقتصاد این بخش را تضمین می کنند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: طی ماه های گذشته ضریب اشغال صندلی های اتوبوس حدود چهار تا پنج نفر بود که هم اکنون به حدود ۱۳ نفر رسیده است. مسلما تا رسیدن به نرم و میانگین همیشگی فاصله چندانی نداریم، چون که در روزهای معمولی سال ضریب اشغال صندلی های اتوبوس های بین شهری معمولا به صورت متوسط حدود ۱۸ تا ۲۰ نفر است.
حسن نیا همینطور درباره اینکه آیا تا کنون مشکلی در حوزه حمل و نقل مسافری بین شهری در زمینه شیوع کرونا به وجود آمده است یا خیر؟ اظهار داشت: به علت رعایت کردن همه ضوابط ابلاغ گردیده تابحال مشکلی در زمینه بروز ویروس کرونا در حوزه حمل و نقل مسافری بین شهری مشاهده نشده است و این نشان داده است سلامت عمومی و تضمین آن در این بخش برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همه ذی نفعان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.
وی تصریح کرد: اگر در هر صورتی مسافران شاهد این مساله بودند که به صورت موردی یک راننده یا شرکت حمل و نقلی بین شهری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی کرد، می توانند در ابتدای سفر این مشکل را با نمایندگان دستگاه های نظارتی مانند سازمان راهداری که در پایانه های مسافری به صورت دائم مستقر هستند در بین بگذارند که البته بهترین شیوه زمان پیگیری پیش از انجام سفر است. اما اگر تخلفی در طول سفر شکل گرفت مردم می توانند از راه سامانه، تلفن گویا یا سایت ۱۴۱ سازمان راهداری این نکات را به گوش ما برسانند تا نسبت به اصلاح این موارد و برخورد با شرکت های متخلف اقدام نماییم.



1399/03/11
13:35:26
5.0 / 5
2800
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری