نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچك و پیشوا در مجلس:

نیازمند راه اندازی مترو در دشت ورامین هستیم

نیازمند راه اندازی مترو در دشت ورامین هستیم

به گزارش ارتباط با مشتری از تهران نمایندهنماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچك و پیشوا در مجلس اظهار داشت: تردد بیش از یك میلیون نفر جمعیت از شهروندان به شهر تهران با قطار حومه ای به نحو شایسته صورت نمی گیرد و نیازمند راه اندازی مترو در دشت ورامین هستیم.


حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی درباب راه های روستایی به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: متأسفانه وضعیت آسفالت و روشنایی راه های روستایی ورامین، پیشوا و قرچک مناسب نمی باشد.

وی افزود: راه های مواصلاتی ورامین به پاکدشت (جاده کانال)، راه روستایی ریحان آباد و عبدل آباد، طارند، حبیب آباد، و آب باریک به چرمشهر مناسب نمی باشد و از نظر روشنایی و وضعیت جاده ای نامناسب است و این مساله موجب گلایه خیلی از اهالی روستائیان زحمتکش دشت ورامین را در بر دارد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک اضافه کرد: کمربندی شمالی ورامین دارای بار ترافیکی بسیار زیاد بوده و نبود زیرگذر و روشنایی سبب تصادفات بسیار زیاد در این محور شده که خیلی از شهروندان دشت ورامین جان خودرا از دست داده است.

نوش آبادی درباب وضعیت نامناسب و بدون برنامه در انتقال مسافران توسط قطار حومه بیان کرد: بارها درباب افزایش قطار در راه تهران به پیشوا و تکمیل زیرگذرها و روگذرهای راه آهن در ورامین، قرچک و پیشوا جلساتی برگزار شده است و پروژه های عمرانی پیشرفت شایان توجهی نداشته و به کندی پیش می رود و امیدواریم به زودی شاهد رفع مشکلات در راه قطار حومه ای و برنامه ریزی مناسب در انتقال مسافران باشیم.

وی درباب متروی ورامین اظهار نمود: طرح ساخت متروی ورامین سال ها قبل به تصویب دولت رسید که متأسفانه این طرح به قطار حومه ای تبدیل شد و باید اقدامات کارشناسی برای تبدیل به مترو صورت گیرد، تردد بیش از یک میلیون نفر جمعیت از شهروندان به شهر تهران با قطار حومه ای به نحو شایسته صورت نمی گیرد و نیازمند راه اندازی مترو در دشت ورامین هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره کرد: در مجلس هفتم ایجاد یک آزاد راه از پیشوا به سمت پاکدشت و شرق تهران را مطرح کردیم و حتی در سال ۸۴ بودجه آن نیز اختصاص پیدا کرد که متاسفانه پیگیری نشد.

نوش آبادی اضافه کرد: راه اندازی این آزادراه می تواند بخش عظیمی از ترافیک شرق تهران، پاکدشت، قرچک و ورامین را بکاهد، همین طور دسترسی هموطنان از مسیر آزادراه حرم به حرم و جاده چرمشهر را بهتر کند.

وی درباب طرح آزادراه کاشان به چرمشهر اظهار داشت: با نمایندگان چند شهر در استان های اصفهان، قم و سمنان درباب ایجاد آزادراه از کاشان به چرمشهر ورامین رایزنی شده است و امیدواریم دولت برای کاهش زمان و صرفه جویی در سوخت، مراحل ساخت این آزادراه را در دستور کار قرار دهید تا تردد مردم به سادگی صورت گیرد.





منبع:

1399/07/25
16:02:29
5.0 / 5
44
تگهای خبر: بودجه , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری