تخلفات کیفی کالاها را به سامانه مردم دار گزارش دهید

تخلفات کیفی کالاها را به سامانه مردم دار گزارش دهید

به گزارش ارتباط با مشتری، سازمان ملی استاندارد ایران اعلام نمود: شهروندان می توانند با رفتن به سامانه مردم دار گزارش در ارتباط با تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، بنا بر اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردم دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش ها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی گرایی محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند گزارش در ارتباط با تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همینطور انتقادات و پیشنهادات خویش را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خویش را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https: //1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم نموده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خویش را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مختلف از راه شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.


منبع:

1402/09/18
11:02:25
0.0 / 5
254
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , زندگی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری