تغییر در روند یارانه بگیری

اعتراض ۸ درصد یارانه بگیران به تغییرات دهک خود

اعتراض ۸ درصد یارانه بگیران به تغییرات دهک خود

به گزارش ارتباط با مشتری، در صورتیکه طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال روبه رو شده بود، رییس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام نمود این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http: //hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی دوباره اطلاعات شان را ثبت کنند.


علیرضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مطابق بند (د) تبصره (۱۷) قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به بروزرسانی داده های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه های مختلف مشمول ماده ۲۹ برنامه توسعه ۵ ساله ششم، برای دهک بندی و وسع سنجی خانوارها، ۲ بار در سال(هر ۶ ماه یکبار) اقدام نماید.
وی افزود: با عنایت به آخرین «دهک بندی»، خانوارها می توانند در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی دوباره اطلاعاتشان را ثبت کنند. البته سامانه حمایت طی چند روز گذشته با اختلال مواجه بود، اما اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http: //hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی دوباره اطلاعاتشان را ثبت کنند.
رییس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان درباب زمان اعلام نتایج اعتراض خانوارهایی که نسبت به دهک بندی خود معترض هستند، اضافه کرد: بررسی ها به مرور صورت می گیرد، برای اینکه با عنایت به این که داده ها ثبتی است و بروزرسانی ها هر ۶ ماه یکبار صورت می گیرد، تا زمان اعمال و به روز رسانی، تغییری در روند یارانه بگیری فرد ایجاد نمی شود.
محمدی اشاره کرد: البته در بعضی مواقع ممکنست دستگاه های حمایتی برای اولویت قرار دادن افرادی با شرایط خاص با ما مکاتبه کنند و ما نیز بر طبق ویژه بودن شرایط، بررسی آنها را در اولویت قرار می دهیم.
رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اشاره کرد: علاوه بر سامانه حمایت، افراد می توانند با شماره گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۷ بامداد تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خودرا بیان و ثبت کنند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام نمود ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک بندی شان به وجود آمده بود، ثبت اعتراض کرده اند.
او در آخر اظهار داشت: باتوجه به اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخ گویی در ایام گذشته با ترافیک روبرو بودیم و اهتمام براین است که در ایام آتی این سامانه تلفنی تقویت شود.




منبع:

1402/12/05
09:07:36
0.0 / 5
230
تگهای خبر: اجتماعی , بودجه , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری