چالش جمع آوری داده ها در کشور به ابعاد فرهنگی و اجتماعی برمی گردد

چالش جمع آوری داده ها در کشور به ابعاد فرهنگی و اجتماعی برمی گردد

به گزارش ارتباط با مشتری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: یکی از چالش های اساسی در پروسه جمع آوری داده ها، نه در عرصه فنی بلکه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نهفته است.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سید جواد رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمناسبت روز آمار و برنامه ریزی در دیدار و گفتگویی با کارکنان مرکز برنامه ریزی و اطلاعات راهبردی به تبیین اهمیت فعالیت و اقدامات این مرکز و عرضه دیدگاه هایی در مورد بهبود عملکرد و نگاههای آینده پرداخت.
وی با تأکید بر اهمیت داده ها و نقش آنها در تصمیم گیری های سازمانی تصریح کرد: داده ها به تنهایی معنایی ندارند، بلکه جمع آوری، پردازش و تحلیل آنها ذیل یک مرکز واحد می تواند زمینه ساز تولید اطلاعات دقیق و رسیدن به دانشی باارزش برای برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان در سطح وزارتخانه و مصرف بهینه منابع و بودجه باشد.
به گفته وی، یکی از چالش های اساسی در پروسه جمع آوری داده ها، نه در حوزه فنی، بلکه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نهفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاریخچه حوزه آمار از آغاز تأسیس وزارت خانه، نقش آنرا در پیشبرد اهداف و برنامه ها، نقشی پیشران و راهبردی دانست.
رضوی در ادامه اضافه کرد: با تغییرات به وجود آمده در عصر دیجیتال، باید با تغییر رویکردها و افزایش اثرگذاری اقدامات و فعالیتها به سوی ایجاد ارزش برای ذی نفعان حرکت کرد.
وی ضمن اهمیت شناسایی مزایای درک شده و قابل انتظار توسط ذی نفعان، بر عرضه این مزایا به ذی نفعان تأکید نمود.
وی با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی و عرضه گزارش های صحیح و دقیق خاطرنشان کرد: باید بازخوردهای به موقعی از وضعیت برنامه ها در واحدهای مختلف عرضه شود.
رضوی از همکاران این حوزه خواست در راستای بهبود عملکرد و ایجاد امید به آینده تلاش کنند چونکه با کار گروهی، تلاش و همدلی میتوان به اهداف سازمانی رسید و آینده بهتری را رقم زد.

منبع:

1404/08/09
12:09:48
0.0 / 5
17
تگهای خبر: اجتماعی , بودجه , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما