اختصاصی مهر

حقوق ۱۳۰ هزار كارگر معوق شده است، مشكل ۱۱۹۰ بنگاه در پرداخت دستمزد

حقوق ۱۳۰ هزار كارگر معوق شده است، مشكل ۱۱۹۰ بنگاه در پرداخت دستمزد

به گزارش ارتباط با مشتری آمار مربوط به اطلاعات بنگاه های مشكل دار، از آن حكایت می كند كه ۱۳۰ هزار و ۴۰۰ كارگر در كل كشور حقوق معوق دارند كه این كارگران در ۱۱۹۳ بنگاه كشور مشغول به كار هستند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، بر مبنای آخرین آمار از وضعیت فعالیت بنگاه های مشكل دار در كل كشور منتهی به خرداد ماه امسال، ۱۲۶۲ بنگاه مشكل دار در كشور فعالیت می نمایند.
در حوزه حقوق معوق، ۱۱۹۳ بنگاه در سطح كشور دستمزد نیروی كار خویش را با تاخیر چندماهه پرداخت كردند یا همچنان پس از ماه ها پرداخت نكرده اند.
اطلاعات به دست آمده از وضعیت حقوق معوق كارگران نشان می دهد، در ۳۱ استان كشور بنگاه های دارای حقوق معوق وجود دارند و در مجموع دستمزد ۱۳۰ هزار و ۴۱۳ نیروی كار در سطح كشور از یكماه و بیشتر پرداخت نشده است.
بررسی آمار به تفكیك هر استان هم از آن حكایت می كند كه بنگاه های اقتصادی استان تهران با حقوق معوق ۱۷ هزار و ۲۷۱ كارگر در صدر قرار دارند كه این حجم از حقوق معوق نیروی كار مربوط به ۳۰ بنگاه اقتصادی می باشد.
پس از تهران، بنگاه های اقتصادی استان مركزی بیشترین حقوق معوق را در سطح كشور دارند به صورتی كه حقوق ۱۰ هزار و ۲۷۱ نیروی كار در ۶۱ بنگاه اقتصادی در این استان با تعویق در پرداخت روبرو شده است.
علاوه بر این در استان هرمزگان پرداخت حقوق ۸ هزار و ۶۶۵ كارگر شاغل در ۷۱ بنگاه اقتصادی با تاخیر روبرو شده است.
استان خوزستان هم در زمره استان های دارای بیشترین كارگر با دستمزدهای معوق قرار دارد. در این استان ۸ هزار و ۱۷۵ نیروی كار كه فقط در ۱۸ بنگاه اقتصادی فعالیت دارند، با تعویق در پرداخت حقوق رو به رو شده اند.
همچنین ۸ هزار و ۱۳۴ نیروی شاغل در ۳۵ بنگاه اقتصادی استان آذربایجان شرقی دستمزد معوق دارند. در استان فارس هم تعداد ۷ هزار و ۹۰۴ نیروی شاغل در ۱۲۳ كارگاه و بنگاه اقتصادی حقوق شان معوق شده است.



1398/06/03
14:56:46
5.0 / 5
4452
تگهای خبر: اقتصاد , كارگر , كارگران , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری