وزیر راه و شهرسازی:

افزایش قیمت مسكن نداریم

افزایش قیمت مسكن نداریم

به گزارش ارتباط با مشتری وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اینكه احدی اجازه ندارد كه به دنبال افزایش قیمت بنزین قیمت مسكن را افزایش دهد، اظهار داشت: هزینه هواپیماها هم گران نمیشود.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمد اسلامی امروز (دوشنبه) در ششمین كنفرانس بین المللی منطقه ای تغییر اقلیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت هواپیما تاثیری نخواهد داشت، اظهار نمود: این كه بخواهیم در ارتباط با افزایش قیمت بنزین هیجانی فكر نماییم، نادرست است.
وی افزود: افزایش قیمت سوخت تاثیری در قیمت مسكن نخواهد گذاشت، چونكه سهم بنزین بر قیمت كالای تمام شده زیاد نخواهد بود. احدی اجازه ندارد تغییری در قیمت ها ایجاد كند و اگر چنین موردی مشاهده شود بطور قطع تعزیرات برخورد جدی می كند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به این كه وزارت راه و شهرسازی طی چند وقت اخیر اقدامات قابل توجهی در زمینه حمل و نقل و موضوعات ساختمان و شهرسازی انجام داده است، خاطرنشان كرد: یكی از موضوعات مبحث ۱۹ ساختمان سازی است كه در آن بازبینی انجام شده و از سازمان نظام مهندسی انتظار داریم كه حتما این مبحث را در طراحی ساختمان ها نظارت و اعمال نماید. رعایت این مبحث از جانب دستگاه های ذی ربط و مردم می توانند سهم به سزائی در كاهش انتشار گازهای گلخانه ای داشته باشد.
اسلامی در ادامه ضمن اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: طی چند سال قبل نوسازی ناوگان پرشتاب انجام می شد اما به علل مختلفی همچون كمبود منابع مالی، ركود در اینباره به وجود آمد. اما نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای با اهتمام بیشتری در سال جدید در دستور كار ما قرار گرفته است. همینطور برای نوسازی حمل و نقل ریلی نوسازی لكوموتیو و ناوگان ریلی در اولویت های ماست.
وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: قراردادهای را در زمینه برقی كردن خطوط ریلی با بخش خصوصی منعقد كرده بودیم كه هم اكنون به دنبال آن هستیم كه این قراردادها را فعال نماییم.



1398/08/27
12:53:55
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: قیمت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری