یك مقام مسئول وزارت كار خبر داد؛ جزئیات ارائه خدمات غیر حضوری به كارگران و كارفرمایان ارتباط با مشتری: مدیركل روابط كار و جبران خدمت وزارت كار، از عملیاتی شدن 22 زیر سامانه جامع روابط كار از ۲۲ بهمن ماه در كل كشور بمنظور ارائه خدمات غیرحضوری به كارگران و كارفرمایان خبرداد. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، كورش یزدان در دوره آموزشی سامانه جامع روابط كار كه با حضور مدیران استانی این وزارتخانه در دانشگاه امیركبیر بندرعباس برگزار شد، گفت: از روز شنبه ۲۸ دیماه امسال، زیرسامانه های ثبت شكایت و دادرسی در ۲۰ استان عملیاتی می شود و از ۲۲ بهمن ماه نیز در سراسر كشور قابلیت اجرا دارد. وی، مجموع زیرسامانه های سامانه جامع روابط كار كه به زودی راه اندازی می شوند، را ۴۸ زیرسامانه عنوان نمود و اظهار داشت: در گام اول، ۲۲ زیر سامانه ارائه خدمت و فعالیت خواهند داشت. یزدان گفت: در این سامانه سرعت، دقت و تسهیل در انجام امور جامعه هدف خصوصاً در مراجع حل اختلاف و همین طور تسهیل گری و جلوگیری از اطاله وقت كارگران و كارفرمایان، مد نظر قرار گرفته شده است. مدیركل روابط كار و جبران خدمت وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اضافه كرد: در ۹ ماهه امسال در هرمزگان فقط سه درصد افزایش دادخواست در مراجع حل اختلاف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم كه این آمار نشان از پایداری مشاغل و مدیریت حوزه كار و تولید در استان است و امیدواریم با فعالیت سامانه جامع روابط كار به ۲۸۵ هزار بیمه شده شاغل خدمات مطلوب تر به صورت الكترونیكی ارائه شود. منبع: ارتباط با مشتری 1398/10/27 18:51:25 5.0 / 5 4351 تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی این مطلب ارتباط با مشتری را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط قوانین تشکل های کارگری و کارفرمایی احتیاج به بازبینی دارد زمین ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن کارگری در سرتاسر کشور اختصاص یافت افزایش اعتبار و شارژ کوپن دهک های اول تا سوم از شنبه اتحاد ملت ایران تهدیدات دشمنان را بی اثر کرده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۲ درج دیدگاه