معاون وزیر كار:

1300 واحد صنعتی كشور در آستانه بحران هستند

1300 واحد صنعتی كشور در آستانه بحران هستند

به گزارش ارتباط با مشتری معاون روابط كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در كشور 1300 واحد صنعتی در آستانه بحران داریم كه 38 مورد از آنها مربوط به لرستان است.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، حاتم شاكرمی امروز چهارشنبه در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان با اشاره به اینكه لرستان یك ضعف كهنه ای در توسعه نیافتگی دارد كه قسمتی از آن عدم سرمایه گذاری بوده اما بخش دیگر آن كاهش بهره وری در حوزه كار و تولید است، گفت: در بحث استفاده از سرمایه های فیزیكی هم از بهره وری خوبی بهره مند نیستیم. باید فكری كرد و حداقل كارگروهی برای این منظور تشكیل گردد.
وی با اشاره به اینكه درباب واحدهای مشكل دار صنعتی در كشور ۱۳۰۰ واحد در آستانه بحران داریم كه ۳۸ مورد از آنها مربوط به لرستان است، اشاره كرد: ۵۸۰۰ نفر در این واحدها مشغول هستند كه بین ۲ تا ۳ ماه و بعضاً ۵ ماه است حقوق نگرفته اند.
معاون روابط كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با تاكید بر اینكه كارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی استانداری برای بحث حقوق های معوق كارگران باید تشكیل گردد، اضافه كرد: مدیران باید ریسك پذیر باشند، اگر این چنین نبود نمی توانند تصمیم بموقع و اثر گذار بگیرند. تغییر نگاه در مدیران یك لزوم است.
شاكرمی در بخش دیگری از سخنان خود به خسارات سیل لرستان اشاره نمود و اضافه كرد: كشاورزی لرستان مبتنی بر كشاورزی رودخانه ای است كه باید تغییر یابد. اگر كسی دیگر بجای ما بود تهدید سیل را تبدیل به فرصت می كرد و كشاورزی رودخانه ای را به صنعتی تغییر می داد اما این اقدام در استان صورت نگرفته است.


منبع:

1398/11/18
14:44:19
5.0 / 5
4031
تگهای خبر: اجتماعی , اقتصاد , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری