رئیس سازمان اداری و استخدامی: امسال ۳۱ هزار نفر وارد دستگاه های اجرایی می شوند به گزارش ارتباط با مشتری ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی كشور اظهار داشت: تا آخر سال مراحل بررسی و گزینش تمام شود كه در انتهای سال 31 هزار نفر به استخدام در می آیند و وارد دستگاه های اجرایی كشور می شوند. جمشید انصاری ۱۹ بهمن ماه در حاشیه افتتاح ۵۵ پروژه شهرستان شهركرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار نمود: بیشترین مجوزها برای استخدام به وزارت خانه های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اختصاص یافته است كه بیشترین خدمت را به مردم ارائه می دهند.وی اضافه كرد: متناسب با ظرفیت، روند آزمون های استخدامی را تسریع خواهیم داد، در زمستان آزمون استخدامی انجام شد و تلاش می شود تا آخر سال مراحل بررسی و گزینش تمام شود كه در انتهای سال ۳۱ هزار نفر به استخدام در می آیند و وارد دستگاه های اجرایی كشور می شوند.انصاری با اشاره به اینكه در سال آینده نیز همین ظرفیت ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: در همین راستا مجوزهای استخدام صادر و آزمون استخدامی برگزار می شود تا بتوان در موعد مقرر نیروهای انسانی مورد نیاز را تامین كرد. منبع: ارتباط با مشتری 1398/11/19 19:49:46 5.0 / 5 4986 تگهای خبر: آموزش , پزشك , كشور , مجوز این مطلب ارتباط با مشتری را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط کوپن شماره ملی ۳، ۴، ۵ و ۶ شارژ شد دیپلماسی مهارت تقویت می شود جهان از قابلیت و مهارت جوانان ایرانی نگران است مهارت ایرانی ها در جنگ رمضان به دنیا نشان داده شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۴ درج دیدگاه