در گفت وگو با ارتباط با مشتری مطرح شد

پیش از جهش تولید به فكر رفع موانع آن باشیم

پیش از جهش تولید به فكر رفع موانع آن باشیم

به گزارش ارتباط با مشتری یك كارشناس حوزه كار جهش تولید را كاری بزرگ و پرارزش توصیف كرد و اظهار داشت: همه حاكمیت و قوایی كه در چارچوب دولت تعریف می شوند باید بسیج شوند تا شعار محوری سال جاری به شكل مفهوم داری تحقق یابد و ما در انتها سال ۱۳۹۹ بازخورد اقدامات صورت گرفته در زمینه جهش تولید را شاهد باشیم.


علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام" جهش تولید" اظهار داشت: اگر فرض نماییم جهش تولید متاثر از تولید برای صادرات است، باید برای صادرات كشور فكر نماییم و ببینیم كه به چه دلیل صادرات ما رشد نكرده و چه عواملی مانع بازاریابی ما شده است؟
وی افزود: اگر جهش تولید متاثر از تقاضای داخل و مصرف بیشتر در داخل كشور است باید ببینیم چه عواملی سبب كنترل و مدیریت مصرف داخلی می شود.
این كارشناس حوزه كار با طرح این پرسش كه آیا سیاست مزدی كه الان از آن پیروی می نماییم در چارچوب جهش تولید معنا می یابد؟ اظهار داشت: اینكه ما از یك طرف تولید نماییم ولی در انبار بماند و از آن طرف حقوقی به كارگر بدهیم كه نتواند بخرد و مصرف كند، در تعارض و تضاد با یكدیگر است.
حیدری خاطرنشان كرد: اگر از تولید و جهش آن صحبت می نماییم باید قبلش موانع تولید را رفع نماییم و در حوزه اجتماعی وارد یك بحث چالشی شویم. هیچ اقتصادی در دنیا یكساله به جهش نمی رسد و این كار مقدماتی می خواهد.
وی اظهار داشت: هم اكنون نیازمند تغییر در یكسری قوانین هستیم تا موانع جهش تولید برطرف شود و رشد مورد نظر را محقق كند؛ البته این كار، كار بزرگی است و آرمانگرایی در مورد اینكه تفكر ما رسیدن به این نقطه باشد قابل احترام و پرارزش است.
این كارشناس حوزه كار اضافه كرد: این امر نشان داده است كه همه حاكمیت و قوایی كه در چارچوب دولت تعریف می شوند باید بسیج شوند تا شعار محوری سال جاری به شكل مفهوم داری تحقق یابد و خروجی كار ما را به اهداف جهش تولید برساند؛ به نحوی كه اگر آمارهای شروع سال ۹۹ را با آخر سال مقایسه كردیم، آمارهای كمی اقتصاد ما را قانع كند كه این اتفاق افتاده است.
به قول حیدری، در جهت تحقق شعار سال جاری همه دستگاههای اجرایی باید وظیفه خاصی را برعهده بگیرند چون كه دستیابی به این هدف متعالی نیازمند تشكیلات هماهنگ كننده در تمام دستگاهها و مجموعه ها است و این تشكیلات برای اقتصاد ایران كه احتیاج به رشد و بزرگ شدن دارد، یك لزوم است.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۹ را به نام سال «جهش تولید» نامگذاری و تاكید نمودند باید با كار ۱۰ برابری تولید به جایی برسد كه در زندگی مردم اثر بگذارد.



1399/01/08
23:24:07
5.0 / 5
2599
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری