بازگشت پروازهای ایركانادا تا كریسمس 2021

بازگشت پروازهای ایركانادا تا كریسمس 2021

ارتباط با مشتری: شركت هواپیمایی ایر كانادا اخیرا اعلام نموده است كه شهروندان كانادایی احتمالاً تا تعطیلات كریسمس 2021 قادر خواهند بود به نقاط مختلف جهان پرواز كنند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، تیم استراس مدیر ارشد شرکت هواپیمایی ایر کانادا اخیرا در تازه ترین پیش بینی های خود اعلام نموده است که به احتمال زیاد شهروندان کانادایی قادر خواهند بود تا تعطیلات زمستانی یا کریسمس ۲۰۲۱ میلادی به نقاط مختلف جهان پرواز کنند.
این مدیر ارشد در ادامه اظهارات خود درباب بازگشت مسافران هوایی به آسمان کانادا و جهان اضافه کرد: البته پیش بینی می شود تحت تاثیر تداوم شیوع گسترده ویروس کرونا تعداد پروازهای بسیار کمتری نسبت به قبل انجام شده و در اختیار مسافران قرار بگیرد.
او همینطور بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده الزامی مسافران و کادر پروازی از ماسک تاکید و ابراز امیدواری کرد: از آنجایی که تقاضا برای سفرهای زمستانی در تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی به شدت بالا خواهد رفت، اهتمام داریم تعداد زیادی از هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی خودرا به مسیرهای پروازی پرتردد و پرطرفدار در نقاط مختلف جهان بازگردانیم.
همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا خیلی از شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان تمامی پروازهای خود به کشورهای مختلف را لغو کرده و به حالت تعلیق در آوردند تا بدین ترتیب بتوانند نقش خودرا در قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار ایفا کنند.
صنعت هوایی شرکت های هواپیمایی که بدون شک یکی از بزرگترین و اولین قربانیان همه گیری و شروع ویروس کرونا در جهان محسوب می شود، تابحال با بحران های مالی مختلفی روبرو شده و پیش بینی می شود که تا سالهای آینده تاثیر و تبعات منفی این بحران باقی مانده و آنها را درگیر مشکلات مختلف کند.




منبع:

1399/02/14
20:47:08
5.0 / 5
2494
تگهای خبر: اجتماعی , شركت , صنعت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری