جزئیات معطلی مسافران پرواز ۲۱۷ و عذرخواهی ایران ایر

جزئیات معطلی مسافران پرواز ۲۱۷ و عذرخواهی ایران ایر

به دنبال معطلی حدود نیم ساعته مسافران پرواز 217 بیرجند - تهران در فرودگاه مهرآباد كه نتوانستند كابین را ترك كنند، مدیر روابط عمومی این شركت هواپیمایی اعلام نمود: برخی مسائل مطرح شده همچون خرابی اتوبوس و... بعنوان دلیل بروز این مشكل حقیقت ندارد، اما از مردم به این علت عذرخواهی می نماییم.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، پرواز ظهر امروز بیرجند - تهران با شماره ۲۱۷ با مشکلاتی مواجه گردید و مسافران با وجود نشستن هواپیما در فرودگاه مهرآباد راس ساعت ۱۱: ۴۵ دقیقه نتوانستند پیاده شوند و در کابین هواپیما حدود نیم ساعت معطل مانده بودند.
برخی رسانه ها از نبود اتوبوس در فرودگاه مهرآباد و خراب شدن آن به نقل از کادر پرواز و یکی از مسافران آن بعنوان علت بروز این مشکل آگاهی داده بودند. اما مهدی جهانی - مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) - در این زمینه به ایسنا اظهار داشت: به هیچ وجه خرابی اتوبوس و نبود آن به سبب نداشتن قرارداد عامل بروز این مشکل نبوده است، چونکه همه تجیهیزات ما در فرودگاه مهرآباد همچون اتوبوس ها متعلق به هماست.
وی ادامه داد: بر طبق اصول ایمنی، این هواپیما برای پارک در محل اصلی و پیاده کردن مسافران، با موتورهای خاموش و به وسیله ماشین کشنده به محل پارک منتقل می شود که به سبب اشکال به وجود آمده در ماشین کشنده امکان انتقال هواپیما به محل اصلی پارک میسر نشد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) افزود: باتوجه به مشکل به وجود آمده، بلافاصله مجوز لازم برای روشن شدن موتورهای هواپیما و حرکت به محل پارک جدید صادر شد و در این بین خروج هواپیما یکی از شرکت های هواپیمایی از پارکینگ، ۱۲ دقیقه به طول انجامید که نهایتا با احتساب تاخیر قبلی، مسافران این پرواز در مجموع ۲۵ دقیقه معطل می شوند.
جهانی اشاره کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) وظیفه خود می داند به سبب مشکلات به وجود آمده از مسافران این پرواز عذرخواهی کند.



1399/03/29
11:38:58
5.0 / 5
2005
تگهای خبر: پاركینگ , شركت , مجوز , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری