در گزارش ارتباط با مشتری مطرح شد
تسهیلات كرونایی مرحله دوم ندارد
به گزارش ارتباط با مشتری سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی كرونا با اشاره به اینكه پرداخت مرحله دوم تسهیلات یك میلیونی حقیقت ندارد، اظهار داشت: برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری كه كد ملی خویش را به اشتباه فرستاده بودند، باردیگر پیامك ارسال شد.
حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ارسال مجدد پیامک از جانب وزارت رفاه تصریح کرد: هفتم تیرماه با سرشماره v.refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خویش را به اشتباه یا با شماره همراه دیگران ارسال کرده بودند، مجدداً پیامک ارسال شد.
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا اضافه کرد: برای کسانی که پیامک ارسال شده، حداکثر ۵ روز از زمان دریافت پیامک، مهلت تعیین شده است که کد ملی خویش را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.
وی اضافه کرد: برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر که پیش از این تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند هم پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی، پرداخت گردد.
میرزایی اظهار داشت: این افراد هم باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام وی است، به ۶۳۶۹ پیامک کنند.
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مبحث پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی حقیقت ندارد، اظهار داشت: این پیامک ها صرفا به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و همینطور خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون تومانی مازاد می شوند، ارسال شده است.
منبع: ارتباط با مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب