سه سال پس از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

پروژه های ارتقای ایمنی فرودگاه یاسوج بهره برداری شد

پروژه های ارتقای ایمنی فرودگاه یاسوج بهره برداری شد

ارتباط با مشتری: وزیر راه و شهرسازی چندین پروژه فرودگاه یاسوج به ارزش كلی 450 میلیارد ریال را طی آیین رسمی افتتاح نمود.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، حسین کلانتری استاندار کهکیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه هیات همراه، پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی، تکمیل روشنایی باند، بهسازی ترمینال، تکمیل ساختمان ها و ارتقای زیرساخت های ایمنی و عملیاتی فرودگاه یاسوج را افتتاح نمود.
وزیر راه و شهرسازی طی این مراسم، مزایای افتتاح این پروژه های فرودگاهی را در افزایش رضایتمندی مسافران و کیفیت مطلوب تر خدمات به ایرلاین ها برشمرد و به همراه هیات همراه از بخش های دیگر فرودگاه بازدید نمود.
اعتبار هزینه شده برای پروژه های توسعه و بهسازی سطوح پروازی و روشنایی باند ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که با اجرای آن طول باند فرودگاه از ۲۶۰۰ به ۳۲۰۰ متر و PCN باند از ۲۶ به ۴۶ بالا رفته و برای ارتقای ایمنی سطوح پروازی فرودگاه دره عمیق ابتدای باند ۱۳ به عمق ۲۷ متر با ۱۷۳ هزار کامیون مصالح پر شده است.
همین طور با بهره برداری رسمی از این پروژه ها، cat فرودگاه یاسوج از ۳C به ۴C ارتقا یافته و با شروع به کار رسمی طرح توسعه باند فرودگاه شرایط برای نشست و برخاست هواپیماها تا رده بدنه متوسط همچون تایپ ایرباس ۳۲۰ و فوکر ۱۰۰ فراهم گشته است.
لازم به ذکر است که هزینه اجرای پروژه های بهسازی ترمینال، ساختمان های فرودگاه و ارتقای زیرساخت ها ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، در سال 1396 هواپیمای تهران-یاسوج در حال کاهش ارتفاع برای فرود آمدن در فرودگگاه یاسوج گرفتار سانحه شد و سقوط کرد. بعد از آن سانحه فرودگله یاسوج مدتی تعطیل بود.




منبع:

1399/06/14
10:58:17
5.0 / 5
1933
تگهای خبر: خدمات , شركت , كشور , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری