یك مقام مسئول مطرح كرد

ایجاد 495 شركت تعاونی توسط زنان در سال 98

ایجاد 495 شركت تعاونی توسط زنان در سال 98

به گزارش ارتباط با مشتری رئیس كمیسیون توسعه تجارت اتاق تعاون اظهار داشت: بانوان در سال 98 توانستند 495 شركت تعاونی ایجاد كنند كه حدود 7 هزار و 580 نفر در این تعاونی ها مشغول به كار شده اند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از اتاق تعاون ایران، بابک افقهی، رئیس کمیسیون توسعه تجارت اتاق تعاون گفت: آمار بخش تعاون نشان میدهد از زمان شروع ثبت تعاونی ها تا آخر سال ۹۸، بیش از ۹۵ میلیون تعاونی با عضویت بیش از ۵۷ میلیون نفر به ثبت رسیده که این تعداد، سبب اشتغال زایی مستقیم بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار نفر شده است.
رئیس کمیسیون توسعه تجارت اتاق تعاون اظهار داشت: تعاونی ها بعنوان یکی از بهترین بنگاه های اقتصادی، می توانند تاب آوری بسیار خوبی در شرایط تحریم داشته باشند که در کشور از دیرباز فعالیت خودرا آغاز نموده اند که برمبنای اسناد بالا دستی، باید سهم آنها از تولید ناخالص داخلی کشور بیش از ۲۵ درصد باشد که این سهم ۷ درصد است و باتوجه به ظرفیت های بسیار گسترده ای که در این بخش وجود دارد، اما متاسفانه بخش تعاون نتوانسته است به ظرفیت های بالقوه که توانش را دارد در بخش های مختلف کشور برسد.
افقهی اضافه کرد: هم اکنون هر تعاونی بطور متوسط برای هفده و هشت دهم نفر، فرصت شغلی به وجود آورده است و برای اشتغال بانوان بستر مناسبی است، بطوریکه بانوان در سال ۹۸ توانستند ۴۹۵ شرکت تعاونی ایجاد کنند که حدود ۷ هزارو ۵۸۰ نفر در این تعاونی ها مشغول به کار شده اند.
وی افزود: از نهادهای مختلف می خواهیم که آمار بخش های مختلف تعاون را تفکیک کنند.
رئیس کمیسیون توسعه تجارت اتاق تعاون اظهار داشت: آمار صادرات بخش تعاون از ارقامی که مرکز آمار اعلام می کند، بیشتر است.
قمری، مدیرکل بازرگانی سازمان توسعه تجارت دیگر میهمان برنامه در گفتگوی تلفنی با برنامه اظهار داشت: منابع زیادی از صادرکنندگان در چارچوب مالیات بر ارزش افزوده حبس شده است.
وی اضافه کرد: تعاونی ها را در حوزه صادرات در اولویت قرار می دهیم.


منبع:

1399/06/15
23:46:26
5.0 / 5
935
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری