شریعتمداری تاكید كرد:

ضرورت ارتقای راندمان كارهای كلیدی وزارت كار

ضرورت ارتقای راندمان كارهای كلیدی وزارت كار

به گزارش ارتباط با مشتری وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ارتقای راندمان كارهای كلیدی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در كنار اثرگذاری بر ارتقای راندمان سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه ها قرار دارد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از سازمان ملی راندمان، نشست کمیته راندمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری اجرا شد. در نشست کمیته راهبردی ارتقای راندمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور محمد شریعتمداری و معاونان او برگزار شد، فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی راندمان ایران و بهروز محمودی، معاون راهبری هم برای استماع گزارش رئیس و دبیر کمیته راندمان این وزارتخانه، حضور داشتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر همه ی معاونت ها و سازمانهای تابعه در استقرار چرخه راندمان اظهار داشت: ارتقای راندمان کارهای کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار اثرگذاری بر ارتقای راندمان سایر بخش های اقتصادی در اولویت برنامه ها قرار دارد.
وی با تاکید بر اهمیت مفهوم راندمان بمنظور تحقق اهداف دستگاه های پویای کشور، اظهار داشت: ماموریت وزارتخانه ما ناظر به ابعاد پیچیده و گسترده ای است که ارتقای راندمان هریک از آنها در حوزه بازار کار، رفاه اجتماعی و توسعه بخش تعاون، مستلزم تقویت دقیق مفهوم راندمان و تبیین درست فاکتورهای ارزیابی راندمان است.
رئیس سازمان ملی راندمان ایران هم با اشاره به رویکرد سازمان ملی راندمان ملی ایران در پایش عملکرد راندمان دستگاه های اجرائی کشور مبتنی بر شناخت مسائل و ریشه یابی آنها جهت تدوین برنامه های ارتقای راندمان بر اهمیت حوزه فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیر و تکامل راندمان ایران تاکید نمود.
پهلوانی ضمن تشریح نقش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اقتصاد کشور اظهار داشت: باتوجه به وسعت حوزه عملکردی این وزارتخانه، باید تمام سازمان های تابعه این دستگاه بزرگ، به صورت هماهنگ و حرکت متوازن در راه استقرار چرخه راندمان گام بردارند.
وی ابراز امیدواری کرد که مدیران دستگاه های اجرائی توجه بیشتری نسبت به وظایف در رابطه با راندمان یافته اند.
وی به تفکیک دو حوزه اقتصادی و نظام اداری برای پیشبرد بالاتر حوزه راندمان پرداخت و اظهار داشت: رویکرد پایین به بالا برای ارتقای راندمان در دستگاه های اجرائی کشور مهمترین وجه تمایز راهنمای اجرائی ابلاغی سال ۱۳۹۶ سازمان ملی راندمان ایران است.
پهلوانی گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرائی کشور در فاز جدید استقرار چرخه راندمان ارائه و اشاره کرد: از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهم با جدیت و الویت گذاری بر مقوله ارتقای کارایی و اثربخشی حوزه فعالیت خود تاکید کنند.
در این جلسه محمد کبیری رئیس کمیته راندمان این وزارتخانه و جواد رضوی دبیر کمیته از کارهای انجام شده برای تهیه برنامه ارتقای راندمان این دستگاه بزرگ اجرائی کشور گزارشی ارائه کردند.
در بخش دیگری از جلسه سازمان بهزیستی کشور از استقرار چرخه راندمان با رویکرد مسئله شناسی مطابق با دستورالعمل های ۵-۷ راهنمای اجرائی ابلاغی توسط سازمان ملی راندمان ایران گزارشی ارائه نمود.
همچنین سایر معاونین و رؤسای سازمان های تابعه نیز به بیان نقطه نظرات خود درباب محدودیت ها و راهکارهای ارتقای راندمان توسط این وزارتخانه پرداختند.


منبع:

1399/08/06
22:45:11
5.0 / 5
302
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری