وزیر راه و شهرسازی؛

۲۰۰۰ میلیارد تومان در بخش راه آهن سیستان و بلوچستان هزینه شده است

۲۰۰۰ میلیارد تومان در بخش راه آهن سیستان و بلوچستان هزینه شده است

سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت و توجهی که به مردم سیستان و بلوچستان وجود دارد حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان فقط در سال جاری و در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمن در بخش راه آهن این استان هزینه شده است.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا اسلامی در حاشیه سفر به خاش و بازدید از پروژه های شاخص عمرانی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: دولت در سال های اخیر حدود ۲۹۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه خط آهن چابهار، خاش به زاهدان هزینه کرده که ۲۰۰۰ میلیارد تومان فقط تخصیص های سال جاری بوده است.
وی بیان نمود: پروژه خط آهن چابهار، خاش، زاهدان ۷۲۰ کیلومتر طول داشته که در هشت قطعه اجرا می شود و افزون بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، امیدواریم تا آخر سال ۱۴۰۰ بتوانیم کل این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
اسلامی اظهارکرد: امروز ۵۰ کیلومتر بزرگ راه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد و ۸۳ کیلومتر پروژه جدید در دست اقدام داریم که ۴۱ کیلومتر آن از امروز شروع و عملیات اجرای ۴۲ کیلومتر دیگر آن در اوایل فروردین ماه شروع می شود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: سالانه ۱۵۰ کیلومتر پروژه راه در سیستان و بلوچستان اجرا می شود که امیدواریم در پنج سال آینده شاهد دگرگونی استان در حوزه راهسازی باشیم.
اسلامی اظهار داشت: هشت و نیم درصد از پروژه های راه کشور در استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود و هم اینک هم ۱۰۰۰ کیلومتر پروژه راه روستایی در این استان در دست اقدام داریم که هدف گذاری دولت در این بخش در کل کشور ۳۵۰۰ کیلومتر بوده و این مورد از نگاه ویژه دولت به این استان حکایت دارد.
اسلامی اضافه کرد: با عنایت به وسعت و پراکندگی سیستان و بلوچستان علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ راه تلاش می نماییم که شریان های روستایی هم با کیفیت بالایی به بهره برادری برسند و روستاهای بالای ۲۰ خانوار هم آسفالته گردند.
وی بیان نمود: اولویت دولت اجرای پروژه های نیمه تمام بوده و به تجارت و کسب و کار مرزی و دریایی هم نگاهی ویژه داریم که ایجاد ۱۳ بازارچه مرزی و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و افزایش ظرفیت خروج بار از ۹۰۰ هزار تن سال ۹۶ به حدود ده میلیون تن از شاخصهای عملکردی دولت در این بخش ها است.
استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم به بیان مشکلات حوزه راه ها و توسعه ای منطقه اشاره کردند.



1399/12/26
20:43:32
0.0 / 5
1249
تگهای خبر: بازار , كشور , كیفیت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری