سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كرد

برخورد جدی با ایرلاین های متخلف كرونائی

برخورد جدی با ایرلاین های متخلف كرونائی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: با ایرلاین هایی که پروتکلهای بهداشتی ابلاغ گردیده را رعایت نمی کنند، برخورد جدی صورت گرفته که ضرر و زیان بسیاری را به آنها تحمیل خواهدنمود.



محمد حسن ذیبخش در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: شرکت های هواپیمایی که تخلف های کرونائی شان را تکرار می کنند با جریمه های سنگین تری مواجه گشتند و چندین مسیر پروازی تعدادی از آنها لغو یا تعلیق شد که زیان سنگینی به آنها وارد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به این نظارت و برخوردها نمی توان گفت جرایم در نظر گرفته شده برای ایرلاین های متخلف کرونائی بازدارنده نبوده است و اگر اینطور نبود که از ۱۸ ایرلاین فعال چند ایرلاین آن هم در مواردی معدود مرتکب تخلف نمی شدند. تخلف ها در شرکت های دیگر نیز گسترش پیدا می کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص این که اگر این جرائم بازدارنده است، چرا برخی ایرلاین ها تخلف شان را تکرار می کنند و با این شرکتها چه برخوردهایی در آینده و در صورت تکرار خواهد شد؟ اشاره کرد: تعدادی از این ایرلاین ها طبق گزارش های دریافت شده تخلفات شان را درباب پروتکلهای بهداشتی ابلاغ گردیده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا تکرار کرده اند و بارها نام برندهای آنها در رسانه ها تکرار شده است اما مسلما درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد و اساسا جریمه های سنگین تری در انتظار آن هاست.

ذیبخش اعلام نمود: درصورت بروز تخلف از طرف ایرلاین ها در وهله نخست تذکر شفاهی و اخطار به آنها داده خواهد شد. بعد از آن برخی مسیرهای پروازی داخلی آنها لغو خواهد شد و نهایتا این لغو مجوز در مسیرهای پروازی خارجی برای این شرکت های هواپیمایی اعمال خواهد شد و سازمان هواپیمایی کشوری با هیچ شرکت و شخصی تعارف ندارد. اما جریمه های ما صوری نیست و ایرلاین ها ضرر و زیان خیلی از همین جریمه ها متحمل شدند.




1400/03/10
23:05:27
0.0 / 5
1143
تگهای خبر: شركت , كشور , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری