رئیس سازمان صمت اردبیل:

۹۰۰۰ شغل در بخش صنعت اردبیل به وجود آمده است

۹۰۰۰ شغل در بخش صنعت اردبیل به وجود آمده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: در یک سال قبل بیش از 9 هزار و 161 اشتغال جدید در زمینه صنعت با پوشش بیمه ای به وجود آمده است.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، رامین صادقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل به تدوین ۴۰ برنامه در قالب هفت محور کاری با هدف توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت اشاره نمود و اظهار داشت: ما سال قبل ۹۵۰ جواز تأسیس صادر کردیم که از این تعداد ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصد درحال اجرا هستند که ۱۵۰ واحد از این مجموعه های تولیدی امسال به بهره برداری می رسند.
وی اشاره کرد: استان اردبیل در راه صنعتی شدن قرار گرفته به شکلی که ۵۰ درصد شیرآلات بهداشتی کشور، ۲۵ درصد لاستیک رادیال و ۳۵ درصد آب های معدنی کشور در استان اردبیل تولید و روانه بازار مصرف می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به راه اندازی کارخانه کامیون سازی در مشگین شهر اشاره نمود و اظهار داشت: قرار بود ۷۰ درصد تجهیزات این کارخانه از کشورهای دیگر وارد شود که به سبب شرایط تحریم تصمیم بر این شد تا ۸۰ درصد قطعات در داخل کشور تولید و ۱۰۰ دستگاه کامیون تولیدی این کارخانه به زودی روانه بازار مصرف شود.
صادقی اضافه کرد: با حمایت استاندار اردبیل ۲۲۸ پروانه بهره برداری صادر شده که ۷۶ درصد رشد صنعتی را نشان میدهد که از این جهت استان اردبیل در جایگاه اول قرار دارد.
وی با اعلان اینکه ۱۱۲ درصد اشتغال در بخش صنعت بالا رفته است، اشاره کرد: در زمینه تامین منابع مالی برای واحدهای تولیدی، سال قبل ۹۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که سهم تسهیلات یارانه دار از محل تبصره ۱۸، ۱۲۸ درصد بوده که بیشتر از سهم اختصاصی به استان است.
صادقی از احیای ۵۷ واحد راکد صنعتی با اشتغال یک هزار و ۱۰۰ نفر آگاهی داد و افزود: ۴۰ واحد تولیدی استان ظرفیت تولید خودرا بین ۳۰ تا ۸۰ درصد زیاد کردند که این امر نیز به اشتغال ۶۳۱ نفر در این واحدها منجر گردیده است.
وی اشتغال به وجود آمده در بخش صنعت را بیش از ۹ هزار و ۱۶۱ نفر با پوشش بیمه ای کامل اعلام نمود و افزود: تلاش ما بر این است تا سهم اشتغال استان در بخش صنعت به میانگین کشوری که حدود ۳۴ درصد است، برسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به اولویت های سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیز اشاره نمود و اظهار داشت: امسال تلاش می نماییم تا با پرداخت ۷۲۰ میلیارد تومان منابع طرح های نیمه تمام را به سرانجام رسانده و موانع پیش رو را از مسیر تولید برداریم.

1400/03/24
08:53:40
0.0 / 5
931
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری