رییس سازمان هواپیمایی اعلام كرد

بدقولی ایرلاین ها برای بازگرداندن قیمت بلیت هواپیما

بدقولی ایرلاین ها برای بازگرداندن قیمت بلیت هواپیما

به دنبال گرانفروشی بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی و هشدارهای مختلف صادر شده از جانب مسؤلان وزارت راه و شهرسازی، همچنان این رویه ادامه دارد و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: ایرلاین ها بد قولی کردند و قرار بود قیمت ها را به نرخ مصوب سابق برگردانند اما اگر این تخلف را ادامه دهند پروازهای آنها را قطع می نماییم.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، در خلال ۱۰ روز گذشته خیلی از شرکت های هواپیمایی مبادرت به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و نرخ پروازهای داخلی خویش را بدون داشتن مصوبه قانونی از شورای عالی هواپیمایی کشوری افزایش داده اند.

این افزایش غیر قانونی در حالی ادامه داشته است که طی روزهای گذشته بارها وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هشدارهای مختلفی دراین زمینه به متخلفان داده اند.

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار نمود: افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی غیر قانونی بوده و این کار تنها از جانب چند شرکت هواپیمایی انجام شده است که البته بعد از پیگیری و هشدارهای داده شده، اعلام نمودند قیمت ها را به نرخ سابق باز می گردانند.

وی اضافه کرد: این که تعدادی از ایرلاین ها قیمت بلیت هواپیما را با وجود وعده ها و قول های مکرر به نرخ سابق (نرخ مصوب آبان ماه سال گذشته) بازنگردانده اند تخلفی آشکار و محرز است و سازمان هواپیمایی کشوری بطور قطع آنها را به دستگاه قضایی و دیگر ناظران مانند سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهدنمود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: اگر به مردم اجحاف نشود همه پروازهای آنها را قطع می نماییم.

دهقان زنگنه اظهار داشت: با وجود این که سازمان هواپیمایی کشوری در جریان قیمت گذاری بلیت هواپیما نیست اما اگر اجحافی به مردم شود جلوی آن می ایستد و اجازه نمی دهد که برخی ایرلاین ها هر کاری که می خواهند انجام دهند.




1400/04/12
17:08:04
0.0 / 5
748
تگهای خبر: شركت , فروش , قیمت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری