عضو شورای عالی كار :

پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی باید در اولویت باشد

پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی باید در اولویت باشد

به گزارش ارتباط با مشتری عضو شورایعالی کار با اشاره به اینکه پرداخت بدهی های دولت به تأمین اجتماعی باید در اولویت باشد، اظهار داشت: تأمین اجتماعی با بحران کمبود نقدینگی روبرو بوده و منابع و مصارف آن باهم همخوانی ندارد.



محمدرضا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی اظهار نمود: هم اکنون دولت بزرگترین بدهکار به سازمان تأمین اجتماعی است که این مورد تبدیل به یکی از دغدغه های بزرگ جامعه کارگری شده است چونکه منابع و مصارف این سازمان با هم همخوانی ندارند.
رئیس مجمع کارگران استان تهران با اشاره به اینکه امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی در جهت وصول این مطالبات گام بردارد، اضافه کرد: با عنایت به مصاحبه اخیر مدیرعامل سازمان در مورد انتقال شرکتهای زیانده و ارزش گذاری بیشتر از ارزش واقعی و بالاتر از ارزش کارشناسی، نگرانی جامعه کارگری در ایام پایانی سال دوچندان شده است.
وی افزود: متأسفانه اشتباهات در دولت گذشته سبب شد تا شرکت هایی بالاتر از قیمت واقعی به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شوند که عملاً زیانده بودند و نه تنها کمکی به سازمان نکردند بلکه مشکلات و هزینه هایی هم به سازمان تحمیل کردند. ازاین رو در واگذاری ها باید منافع ذینفعان حفظ شده و به صورت قانونی و با ارزش واقعی این انتقال صورت پذیرد.
تاجیک اظهار داشت: همه این مسائل در شرایطی است که سازمان تأمین اجتماعی با بحران کمبود نقدینگی روبرو بوده و منابع و مصارف آن با هم همخوانی ندارد.
عضو کارگری شورایعالی کار اضافه کرد: لازم است که دولت به کمک سازمان تأمین اجتماعی بشتابد تا با تصمیم گیری درست و منطقی در این شرایط سخت، بدهی خویش را بپردازد.
وی تصریح کرد: مشخص نشدن دستمزد برای سال آینده و عدم وصول مطالبات تأمین اجتماعی به صورت کامل از دولت، تصویری مبهم از سرنوشت و آینده جامعه کارگری رقم زده است.


منبع:

1400/12/20
13:30:49
0.0 / 5
473
تگهای خبر: اجتماعی , جامعه , شركت , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری